Gå til innhold

20.000 innlegg!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, da har vi passert 20.000 innlegg her inne. Meget hyggelig med så bra aktivitet som det har blitt her de siste månedene, så en stor takk går til alle aktive forumbrukere! :)

Hipp hipp og feir med måte! :happybday::beer:

Jeg fikk pakke fra Sverige i dag, så jeg skal feire med å få bort den fæle analoge plassert-midt-i-glaningen-slik-at-man-ser-den-hver-gang-man-kjører klokka i femmeren. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke 520en klarer å dra løs piggfrie Continental i 205/55-16" på tørr asfalt, så noen andre kan få premien. :D

Det går greit med sommerdekkene, men disse Continentalene sitter noe vanvittig. Sliter skikkelig med å få sleng på bakenden selv på våt asfalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg fikk pakke fra Sverige i dag, så jeg skal feire med å få bort den fæle analoge plassert-midt-i-glaningen-slik-at-man-ser-den-hver-gang-man-kjører klokka i femmeren. :)

Får du nytt kabelsett også da, for jeg prøvde også en digital klokke med samme resultat som deg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du nytt kabelsett også da, for jeg prøvde også en digital klokke med samme resultat som deg :(

Kjører med den digital i og lar den være som den er for now. Det blir et bra loddeprosjekt den dagen ting skal kobles opp, for det er kun tre ledninger tilkoblet i min bil. Det skal være en haug... Får se om man gidder i sommer eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...