Alexander Skrevet Desember 10, 2004 Skrevet Desember 10, 2004 Er det noen som har erfaring med å ettermontere skipose i en E39? Har en 520IA 98 modell, sedan uten nedfellbart baksete, med midtarmlene. Er fristet av å slippe å bruke takstativ. Hørte at prisen på posen var ca 2000. Hvor mye arbeid er det evt... tenkte da på verksted slik at jeg kan klage om det blir feil?
bjalle Skrevet Desember 12, 2004 Skrevet Desember 12, 2004 Det er ikke ferdig hull for skipose,Men det går å montere hvis du tør å bruke stikksaga i bakseteryggen.Jeg ville heller lett etter ett brukt sete på Powerbørsen i sverige.
Kjetil 323i E36 Skrevet Desember 14, 2004 Skrevet Desember 14, 2004 Jo det er ferdig hull for skipose! (Iallefall på min E36 sedan 95 mod). Tror ikke et verksted bruker lange stunden på dette, sikkert 1 time eller i nærheten.
Gunnar Skrevet Desember 14, 2004 Skrevet Desember 14, 2004 Må være spesielt for E39 hvis det ikke er ferdig utstanset plate i midten. Er bare å få av seteryggen for å sjekke om det er det. Bare å slå ut plata, så da burde det være en grei deal å få ordna skipose.
LK Skrevet November 11, 2010 Skrevet November 11, 2010 Gammel tråd,men lurer på det samme. Kunne tenkt meg den skipose åpningen på min E39 97modell sedan. Har kun midtarmlene. Det kunne kjennes ut som en egen ramme rundt hullet når jeg kjente inni der med hånda. Noen med erfaringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå