Prog_Kick Skrevet Desember 10, 2004 Skrevet Desember 10, 2004 Fikk merkeligt nok 3 stk baklykter, 2 stk høyre og en venstre da jeg bestilte et sett med brukte baklykter fra schmiedmann! Sikkert noe slikt ta 3 betal for 2 nå i julen så derfor hvis noen er interisert i eller trenger en slik baklykt,byttes den mot penger eller annen styling til denne typen bil =) Send meg en melding på 47648390 hvis du har noen forslag eller send meg mail prog_kick@hotmail.com mvh Thor Erik
Gaute Skrevet Desember 10, 2004 Skrevet Desember 10, 2004 Hehe. Jeg mangler faktisk en slik.... Kan kanskje byttes mot en bilradio med litt defekt forsterkerdel?
Prog_Kick Skrevet Desember 10, 2004 Forfatter Skrevet Desember 10, 2004 hehehehe Hva har skjedd med din baklykt da? Er egentlig på jakt etter all mulig styling så hvis du har noe så bytter jeg gjerne
Gaute Skrevet Desember 28, 2004 Skrevet Desember 28, 2004 hehehehe Hva har skjedd med din baklykt da? Er egentlig på jakt etter all mulig styling så hvis du har noe så bytter jeg gjerne Ehh, er ikke alltid verdens raskeste til å svare, men, men.... Min baklykt fikk et lite møte med et tysk autovern et sted som heter Nürburg.... Jeg har dessverre ikke noe styling til deg, men kanskje penger kan gjøre susen?
Prog_Kick Skrevet Desember 30, 2004 Forfatter Skrevet Desember 30, 2004 penger er altid skoy Vet ikke hvor mye jeg skal ta for en slik, gi et bud du
Prog_Kick Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Skrevet Januar 18, 2005 det va jeg som skrev, hvor er det hull i den? eneste hullene jeg kommer på er de hvor du setter inn pærene ? mener jeg har sett godt over den også jeg?
Prog_Kick Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Skrevet Januar 18, 2005 trodde ikke det hadde noe å si,er det ikke pakning bakom der? beklager virkelig dette, trodde ikke den hadde noen anen funksjon enn å dekke over en svart pakning
Gaute Skrevet Januar 19, 2005 Skrevet Januar 19, 2005 Hullet må tettes, siden pakningen går langs ytterkanten. Dessuten er det jo ikke særlig pent når man åpner bagasjelokket...... Det er uansett slikt man gir beskjed om når man selger deler!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå