cmn Skrevet Desember 11, 2004 Share Skrevet Desember 11, 2004 Har et lite problem her, og aner ikke hvorfor... Hver ENESTE gang jeg bruker WMP til å se på en liten filmsnutt e.l. kutter den bildet helt på slutten av filmen!... Bildet blir svart, men lyden er som den skal. Hva i HELV**E er det som skjer??? Utrolig irriterende når jeg ser på no heftig kjøring med BMW for eksempel!... Noen som vet hva de er /kan hjelpe meg?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panasync Skrevet Desember 11, 2004 Share Skrevet Desember 11, 2004 Du kan jo begynne med å kassere windows mediaplayer Så fortsetter du med å laste ned feks denne http://www.download.com/VLC-Media-Player/3000-2194_4-10337450.html?tag=lst-0-1 Denne tar bortimot alle codec(svcd, divX, Xvid osv). Pluss at du kan se på filmsnuttene før de er ferdig lastet ned, noe som er greit hvis du skal sjekke kvaliteten uten å laste ned hele filmen først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 11, 2004 Share Skrevet Desember 11, 2004 Lasta ned The polar express i stad... Skulle se filmen med WMP... Nope gikk ikke det nei.... Prøvde med Winamp....Nope! Så prøvde jeg VLC.. Yes! Den er å anbefale.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panasync Skrevet Desember 11, 2004 Share Skrevet Desember 11, 2004 Veldig fornøyd med videolan jeg ihvertfall Godt at andre er enig, god helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Desember 11, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2004 Da skal jeg laste ned den i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 11, 2004 Share Skrevet Desember 11, 2004 Bruker stort sett bare VLC jeg og. Supert å slippe alt codec-maset i Windows Mediaplayer, og ikke minst er det genialt å kunne spille av filer som ikke er hele. Prøver man det i WMP gjør den i buksa av skrekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Desember 11, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2004 Den VLC-greia var ikke no særlig suksess her... Så jo til og med ut som om den var laga i tidlig steinalder da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 11, 2004 Share Skrevet Desember 11, 2004 Gjør ikke noe så lenge den spiller alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet Desember 12, 2004 Share Skrevet Desember 12, 2004 Fungere overaskende bra, den tar alt jeg har. Har ikke klart å finne noe som jeg har som den ikke spiller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Desember 12, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2004 Gjør ikke noe så lenge den spiller alt. Prøvde å spole litt i en film, bare flytte den pil-greia litt frem, da låste bildet seg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 12, 2004 Share Skrevet Desember 12, 2004 Har aldri skjedd for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Desember 12, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2004 Var faktisk det første som skjedde da jeg prøvde... Men det funker fint med Winamp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå