lapsapdoi Skrevet Desember 12, 2004 Share Skrevet Desember 12, 2004 Hei å hopp! Nå har jeg bruk helga på motorbytte i en e36 325i -91 modell. Bilen har automat, og er en importbil. Alle ledninger er garantert koblet riktig, men bilen starter ikke når jeg vrir på tenningen, ikke engang et knepp på starteren. Ser på flere innlegg tidligere i forumet at startsperre kan ha slått inn, men når det gjelder startsperre så har jeg ikke peiling på hvordan denne funker og hvordan man Eventuellt kan fjerne startsperre selv. Derfor prøver jeg her, og vil sette pris på alle tips. hilsen ronny andré Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Desember 12, 2004 Share Skrevet Desember 12, 2004 Det er normalt ikke startsperre på en 91 modell. Hvilken modell er motoren du har satt i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lapsapdoi Skrevet Desember 12, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2004 Motoren er samme modell, m50b25 -91. hmm.. kan jeg finne ut om det er startsperre på bilen? Jeg mener at starteren er koblet riktig i og at den fungerer, men er det noe annet sensoraktig kanskje som ha fått en defekt slik at den ikke vil starte? Elektronikk på litt eldre bmw er mystiske greier, ford taunus er tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 12, 2004 Share Skrevet Desember 12, 2004 Dama til ene onkelen min har en første generasjons Granada stående hos farfar som vi gjerne skulle hatt vekk, men hun nekter å la den knokses. Bra restaureringsobjekt. Du får si fra hvis den kan være et alternativ til en Taunus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå