masch Skrevet Desember 13, 2004 Share Skrevet Desember 13, 2004 strøken blaupunkt 540watt forsterker og sony xplode 12" i kasse selges 2000,- Har også rockford 12" punch og bluapunkt 12" løse som jeg selger løse. 99597951 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Desember 13, 2004 Share Skrevet Desember 13, 2004 Hvordan punch er det? Pris? Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 2, 2005 Share Skrevet Januar 2, 2005 Hvor mye skal du ha for forsterkeren? jeg kan gi 500-750 for den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Januar 5, 2005 Share Skrevet Januar 5, 2005 En liten advarsel! Ville ikke kjøpt noe av denne selgeren foreløpig. Jeg har betalt for en del 10/12-04, og har enda ikke fått den. Andre her med samme eller motsatt erfaring? Jeg kommer selvfølgelig til å slette dette innlegget dersom jeg nå skulle få delen allikevel.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Januar 5, 2005 Share Skrevet Januar 5, 2005 syns nå at man i slike situasjoner får ris til egen bak jeg! kjenner man ikke folk sender man IKKE cash, enkelt og greit! har man ikke nok info til ev. å kunne oppspore person/firma i etterkant, står man jo der, med "tingen klemt i bildøra"..man må tenke litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Januar 5, 2005 Share Skrevet Januar 5, 2005 dette syns jeg burde gjelde alle kjøp/salg-transaksjoner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Januar 5, 2005 Share Skrevet Januar 5, 2005 Helt grei holdning, skillbill. Den deler jeg. Jeg har selvfølgelig tatt noen forhåndsregler, så vedkommende kan bli funnet. Ville bare høre om noen andre her har samme erfaring som meg. Hvis noen har motsatt erfaring vil jeg gjerne høre det også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå