cmn Skrevet Desember 13, 2004 Share Skrevet Desember 13, 2004 I går da jeg startet bilen gikk den veldig dårlig og ujevnt på tomgang, og "hostet". Det hørtes ut som om den gikk på 3 sylindre eller noe. Den gikk på ca. 1000 rpm. Jeg stoppet bilen og ventet litt, og da gikk den plutselig riktig. I dag tidlig var den sjuk igjen... Samme greiene som i går. Jeg prøvde å starte den igjen et par ganger uten at det hjalp. Jeg lot den stå å hoste litt, og etter ca 30 sek gikk den plutselig riktig. Da jeg kom meg ut på veien ble den litt sjuk igjen!.. Den hostet litt, dro veldig ujevnt og dårlig! Etter noen km ble den rimelig normal... Hva skjer med bilen min??? Den har aldri hatt noen form for problemer med motorn før!.. Noen som har tips?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 13, 2004 Share Skrevet Desember 13, 2004 Er ikke bare en plugg eller noe som har sagt sånn halvveis takk for seg? Lenge siden du har bytta? De henger ofte bedre med når det har blitt litt varme i motoren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Desember 13, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2004 Skal sjekke pluggene etterpå. Er på skolen nå.. Kan jo være at det bare er en plugg eller noe. Men det var liksom så rart at den plutselig ble bedre av og til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 13, 2004 Share Skrevet Desember 13, 2004 Det er helt normalt at det varierer når en plugg eller tre begynner å bli dårlige, så hvis du vet at de er gamle er det sikkert lurt å starte der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 13, 2004 Share Skrevet Desember 13, 2004 Bensin pumpa?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Desember 13, 2004 Share Skrevet Desember 13, 2004 Eg tror det er kondens i fordeleren eller dårlige plugg ledninger! !Overslag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 13, 2004 Share Skrevet Desember 13, 2004 Min var også sånn i begynelsen! Jeg bytta alle 4 plugga. De som satt i så ikke ut! Hadde gått over 20 000km med de visstnok... Og jeg bytta fordelerlokket der alle polene var nedirret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Desember 13, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2004 Plugga er i hvertfall bra!.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet Desember 14, 2004 Share Skrevet Desember 14, 2004 slet litt med det på min bmw. har sekser jeg da. Da var det ihvertfall den ene coilen som var dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå