KarstenJulius Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Skrevet Januar 3, 2005 Nye bilder lagt til denne annonsen http://www.finn.no/finn/car/object;pdc=1104312302549?finnkode=4943651&sid=0ajD3EMU9302512&pos=20
520d Skrevet Januar 4, 2005 Skrevet Januar 4, 2005 520d: 30 ganger på verksted? Høres ut som at jeg har gjort et røverkjøp Røverkjøp:P hehe.....har du passat har du problemer...! En ting til deg som har kjøpt en stv.passat vær ops på at bakruta bare sprekker av seg selv.....!
bimmerdude Skrevet Januar 4, 2005 Skrevet Januar 4, 2005 ikke noe å si til akserlasjonen......kjørte fra 323 iallefall! Tviler jeg sterkt på! Han med 323i må ha vært mye mer forsiktig med bilen sin enn du var. Kan ikke sammelignes hvis han aldri drar den ut mer enn 3000 rpm. På papiret er også 323 mye raskere i aks. Hva var så alle feilene på den Passaten. Motoren skal jo være omtrent skuddsikker.
bimmerdude Skrevet Januar 4, 2005 Skrevet Januar 4, 2005 Er jo heftelser på den i følge Brønnøysund! http://www3.brreg.no/oppslag/losore/motorvogn/dagbokutskrift.jsp?dgbnr=2003235156&embnr=0 Når oppdateres dette i registeret hvis du har ordnet det? Fin farge forresten! Samme som min!
KarstenJulius Skrevet Januar 4, 2005 Forfatter Skrevet Januar 4, 2005 Er jo heftelser på den i følge Brønnøysund!http://www3.brreg.no/oppslag/losore/motorvogn/dagbokutskrift.jsp?dgbnr=2003235156&embnr=0 Når oppdateres dette i registeret hvis du har ordnet det? Fin farge forresten! Samme som min! Ja, jeg vet det og det er veldig irriterende fordi det ble betalt denne uken. Jeg har snakket med DNB Finans to ganger og de bekrefter at det er gjort. Det skyldtes hvis tregheter i innlesing fra Brønnøysund. Det hadde vært enda mer irriterende hvis jeg hadde hatt en kjøper i dag. Jeg får mye skryt for fargen og jeg mener det er det fineste orginale fargen
520d Skrevet Januar 4, 2005 Skrevet Januar 4, 2005 bimmerdude: Hva var det som var ikke galt a....! Toppdekselet måtte byttes etter 5000km, bremseveske ble borte fylte minst 4 ganger masse ulyder fra kupeen som jeg ble så irritert over...også var det noe med støtdemperen forran lekasje eller noe...jeg vet ikke men de byttet den også...! Sete foringene....(det som gjør mulig at setet beveges fram og tilbake for best din stilling). Og mye mye mere =)
KarstenJulius Skrevet Januar 4, 2005 Forfatter Skrevet Januar 4, 2005 Jeg kjenner mange med Passat som ikke har opplevd noe form for problemer. Du har sikkert fått en mandagsmodell
P.I.B Skrevet Januar 4, 2005 Skrevet Januar 4, 2005 Er jo heftelser på den i følge Brønnøysund!http://www3.brreg.no/oppslag/losore/motorvogn/dagbokutskrift.jsp?dgbnr=2003235156&embnr=0 Når oppdateres dette i registeret hvis du har ordnet det? Fin farge forresten! Samme som min! Ja, jeg vet det og det er veldig irriterende fordi det ble betalt denne uken. Jeg har snakket med DNB Finans to ganger og de bekrefter at det er gjort. Det skyldtes hvis tregheter i innlesing fra Brønnøysund. Det hadde vært enda mer irriterende hvis jeg hadde hatt en kjøper i dag. Jeg får mye skryt for fargen og jeg mener det er det fineste orginale fargen Kan jo ta laaaang tid før heftelsene er slettet fra Brønnøysundregisteret.... Men det er jo ikke værre en å skaffe en bekreftelse fra banken på at lånet er innfridd hvis det plutselig skulle dukke opp noen potensielle kjøpere.
P.I.B Skrevet Januar 4, 2005 Skrevet Januar 4, 2005 Jeg kjenner mange med Passat som ikke har opplevd noe form for problemer. Du har sikkert fått en mandagsmodell Jeg kjenner også flere med Passat og noen av disse har hatt seriøse problemer med bilene sine. Den ene fikk jo hevet kjøpet til slutt etter en evig krangel med Møller Tr.heim. En annen står på AutoTrim i tr.heim med register-ras også tror jeg jammen toppen gikk til ***** på passaten til en jeg jobber sammen med. Det skjedde vist i jula. Disse Passatene er vell 2000modeller eller nyere....
Gunnar Skrevet Januar 4, 2005 Skrevet Januar 4, 2005 Ja, jeg vet det og det er veldig irriterende fordi det ble betalt denne uken. Jeg har snakket med DNB Finans to ganger og de bekrefter at det er gjort. Det skyldtes hvis tregheter i innlesing fra Brønnøysund. Det hadde vært enda mer irriterende hvis jeg hadde hatt en kjøper i dag. Det tar gjerne rundt 3 uker før det oppdateres. Fin farge forresten! Samme som min! Har ikke du calypsorød? Det var det jeg hadde på min E36. KJ sin er cordobarød. Altså mye mer lilla enn calypso.
520d Skrevet Januar 4, 2005 Skrevet Januar 4, 2005 Alle passatane er mandagsbiler:D hehe, er du heldig så får du en bra en kansje men det er liksom 10% sjanse for det! =) "Passat = Feil" og sånn er det bare.....folk jeg kjenner har akkurat samme problemet...! Kameraten min kjører V5 passat 2001 modell 50.000km girkassa måtte byttes...+toppakninga...gikk til hell:S det var vell mest hans sitt eget feil:D
KarstenJulius Skrevet Januar 19, 2005 Forfatter Skrevet Januar 19, 2005 Ja, jeg vet det og det er veldig irriterende fordi det ble betalt denne uken. Jeg har snakket med DNB Finans to ganger og de bekrefter at det er gjort. Det skyldtes hvis tregheter i innlesing fra Brønnøysund. Det hadde vært enda mer irriterende hvis jeg hadde hatt en kjøper i dag. Det tar gjerne rundt 3 uker før det oppdateres. Stemmer. Det tok akkurat 3 uker før det var borte fra hjemmesidene til brreg. DNB sendte oppfordring om å fjerne heftelsene 2,5 uker tidligere. Bilen er "kanskje" tilsalgs enda. Hvis jeg får et bud over 100000 så selges den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå