Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, må gjøre det. Har allerede sensor, men ikke selve kontakten, så må finne på noe lurt der.

Det som er så irriterende er at jeg ikke får digiklokka til å funke, og det er vel tvilsomt at det er tempsensoren sin feil? Har prøvd digiklokka fra en identisk bil, og den oppførte seg akkurat likt som min i min bil. Derfor er det litt slitsomt å måtte prøve å få ut den kontakten og få lodda det opp. Grrr..

Jaja, det ser i det minste penere ut med en digiklokke som ikke funker helt som den skal enn den fæle analoge klokka! ;)

Skrevet

mål på en bil me computer ka signal/straum so kjøme ut kontakta, å få tilsvarande uto di kontakt.. ditta trurkje ej ska ver nåke stort problem. ledninga til tempsensoren på min gamle e34 slitna når ej bytta front. syns å huske at den då viste en hau minusgrade.. so ej trur nåkk att du må ha meir signal inn for att d ska funke.. laga en "pling" når ej ha på tenninga. frostvarsling.

Skrevet

Ja, gonggong-saken mangler i biler uten computer originalt, men såvidt jeg har skjønt skal både den store og lille computeren fungere fint uten den, så i utgangspunktet skulle en jo trodd at den digitale klokka kun trenger strøm og utetempsensor, men noe rart foregår...

• 2 years later...
Skrevet

Jeg tar meg friheten til å bumpe denne Gunnar. Sitter med akkurat samme problem med at liten kjørekomp med kun digitalklokke og dato osv kun blinker 0.00 og jeg får ikke stilt på noe. Skulle bytte den ut med den analoge klokka men står helt fast.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...