hypolisot Skrevet Desember 13, 2004 Share Skrevet Desember 13, 2004 var en tur på butikken i dag, alt såg ut til og gå greit satte fra meg bilen i gir utenfor på en ganske flat parkeringsplass... men når eg kom ut så hadde den fint sege bak og støtt i en nyere mondeo. seff. ingen merke på min men mondeoen hadde en lite bulk i plastdingsen(fangeren). MULIII forsikringa står jo på min far i tillegg... *jippi* håpte at eg skulle sleppe og skrive en slik post men den gang ei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 13, 2004 Share Skrevet Desember 13, 2004 Du får argumentere med at det ikke er din feil at Forder tåler så lite... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Desember 13, 2004 Share Skrevet Desember 13, 2004 Blir sikkert billigst og ikkje ta det på forsikringa! Og endelig en ærlig person! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Desember 13, 2004 Share Skrevet Desember 13, 2004 Bra du ikke bare stakk av da! Respect! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 13, 2004 Share Skrevet Desember 13, 2004 Alltid surt det der.. Styggeste lyden på jord er når en ryggende bil treffer en annen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Desember 13, 2004 Share Skrevet Desember 13, 2004 Synest det var j....... stygg lyd når eg kolliderte med den kryssfiner plata i 60. og det er første gang eg har hørt samboeren min skrike Satan!!!!!!!!!!! kjør som faen etter han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypolisot Skrevet Desember 14, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2004 fikk ikkje høre lyden av tusenlapper fly, siden bilen gjorde det på egenhånd sto så fredfult parkert og når eg kom tilbake så hadde bilen tatt seg en liten kjøretur på egenhånd (og det stemmer biler er faktisk ganske dumme).. tro hva en slik fanger kan koste, såg den koster 1800kr "rå" blir vel 7-8 ferdig lakka og montert? skulle kansje få takst på det i morgen. menmen, livet tar og livet gir. er fortsatt ung , skal klare og ri det av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Desember 14, 2004 Share Skrevet Desember 14, 2004 Synd med den lille smellen, slike utlegg er ikke noe gøy. Jeg kom til bilen min etter jobb en gang og den sto med en sten foran det ene hjulet et godt stykke utenfor den oppmerkede parkeringsplassen Under vindusviskeren lå det en lapp; "You forgot to put your handbrake on - You own us a beer." Noen hadde vært snill og stoppet den i ferden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 14, 2004 Share Skrevet Desember 14, 2004 Hehe. Morsom historie. PS: Det skulle vel vært owe, ikke own... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Desember 14, 2004 Share Skrevet Desember 14, 2004 PS: Det skulle vel vært owe, ikke own... Stemmer, de skrev sikkert feil på lappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå