cmn Skrevet Desember 13, 2004 Share Skrevet Desember 13, 2004 Noen som vet om det finnes senkefjærer til E30 som senker 40/30? Synes bilen er veldig fint senket bak nå, og egentlig litt lite foran. Dessverre har jeg ikke mulighet til å senke mer foran slik som planen var, pga. fartsdumper... Tenkte jeg kanskje vil få litt "bedre balanse" i bilens utseende med 40/30 senking, om det er mulig. Noen som vet om det finnes? Hvem lager det, og hvem selger det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 13, 2004 Share Skrevet Desember 13, 2004 Gs bildeler har Apex fast sett i 60/40 og 40/40. koster vel 2998,- +mva www.gsbildeler.no Garviks autospar har senke fjærer 40/30 til 1399,- Da kan du ev. kjøpe sportsdempere i tillegg... (er vel å anbefale) Sportsdempere fra Garvik 2799,- www.autospar.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Desember 13, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2004 Har du (eller noen andre) erfaring med 40/30 fjærene fra Garviks autospar? Har tenkte å bruke fjærene sammen med Koni dempere (gule). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 13, 2004 Share Skrevet Desember 13, 2004 Kjøpte sportsdempere og 30/30 fjærer til golfen til dama... Funker godt, men "spretter" en del... Ganske stiv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Desember 13, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2004 Kom på én ting. I enden av fjærene, hvertfall bak, er det slike tynne gummi-ringer/pakninger. Finnes disse i flere tykkelser? Vet det gjør de til Mercedes, så tenkte det kanskje finnes flere tykkelser til BMW også? Da burde det jo gå bra med 40/40, og så legge slike pakninger i endene bak. Noen som vet om det finnes flere tykkelser til BMW? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 13, 2004 Share Skrevet Desember 13, 2004 Er det noe slikt du tenker på? Fjærbegrenser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 13, 2004 Share Skrevet Desember 13, 2004 Men hvis du bare skal ha den litt lavere forran kan du bruke senkeskåler... Senker ca 15mm Leveres i sett a 2 stk. foran. Blir samlet senking over 40 mm ved bruk av senkeskåler anbefales korte sportsdempere. Pris 849,- www.autospar.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Desember 14, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2004 Tanken var faktisk senkeskåler foran i tillegg til 40mm senking. Jeg hadde til og med kjøpt senkeskåler. Men så fort jeg fikk på frontspoileren, og fikk sjekka hvordan det stod til med fartsdumpene rundt her, var det bare å selge senkeskålene... No hope!... Tror kanskje jeg har noen slike "pakninger" jeg mener i garasjen, så jeg kan ta bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Desember 14, 2004 Share Skrevet Desember 14, 2004 ER nå bare og modde de litt og legge oppå hverandre. Det har eg gjort på min. Har tre stk på hver side. Hvis det er de som ligger under fjærene bak, du mener, med en sånn "kul" på midten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 SELGES! sett 35mm som er nytt med godkjenningspapirer. 1500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guran10 Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 Apropos senkeskåler...... Er det en komplisert sak å gjøre dette? Trenger man å utføre kontroll på fremhjulene(tenkte bare å senke fremme) etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå