Gå til innhold

Senking --> E30!

cmn
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det finnes senkefjærer til E30 som senker 40/30? Synes bilen er veldig fint senket bak nå, og egentlig litt lite foran. Dessverre har jeg ikke mulighet til å senke mer foran slik som planen var, pga. fartsdumper... Tenkte jeg kanskje vil få litt "bedre balanse" i bilens utseende med 40/30 senking, om det er mulig. Noen som vet om det finnes? Hvem lager det, og hvem selger det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på én ting. I enden av fjærene, hvertfall bak, er det slike tynne gummi-ringer/pakninger. Finnes disse i flere tykkelser? Vet det gjør de til Mercedes, så tenkte det kanskje finnes flere tykkelser til BMW også? Da burde det jo gå bra med 40/40, og så legge slike pakninger i endene bak. Noen som vet om det finnes flere tykkelser til BMW?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken var faktisk senkeskåler foran i tillegg til 40mm senking. Jeg hadde til og med kjøpt senkeskåler. Men så fort jeg fikk på frontspoileren, og fikk sjekka hvordan det stod til med fartsdumpene rundt her, var det bare å selge senkeskålene... No hope!... Tror kanskje jeg har noen slike "pakninger" jeg mener i garasjen, så jeg kan ta bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...