bimmerdude Skrevet Desember 14, 2004 Share Skrevet Desember 14, 2004 Fant hvite blinkere foran og sideblinklys på Biltema men de har desverre ikke baklykter. Bilen ble utrolig mye penere når jeg fikk montert de! Så hvem er rimeligst på dette? Fant en internett side der de kosta 1200 kr men mista linken desverre. Noen som har sett de billigere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Desember 14, 2004 Share Skrevet Desember 14, 2004 Nah, billigste jeg har sett er vel 1500 pr par...d var på maxamtuning.no viss jeg ikke tar helt feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 14, 2004 Share Skrevet Desember 14, 2004 Hvis du har tid til å vente kan jeg bestille billigere fra noen i USA, skal få en pakke sendt derfra innen en ukes tid... Men det blir vel ikke så mye av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Desember 14, 2004 Share Skrevet Desember 14, 2004 Jeg kjøpte mine fra www.ebaymotors.com Havnet vel på rundt tusenlappen inkl moms og frakt. Har papirene hjemme (betalte forøvrig ikke moms ). Tok mindre enn ei uke før jeg fikk dem. Ellers kan man jo alltids bestille fra GSbildeler. Her koster de 850 kr + moms og frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Desember 14, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2004 Jøss GS er billig jo:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Desember 14, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2004 Er det ikke BMWCCN rabatt der også? Noen som har funnet noe billigere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 14, 2004 Share Skrevet Desember 14, 2004 10% hos GS og OS ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå