Gå til innhold

Trenger speedometer til e-36


zerik77
 Share

Anbefalte innlegg

Har et instrumentpanel til 91 318i e36. Men siste jeg prøvde det stod det "PPPPPPPPPP" på displayet. Vet ikke om du får brukt noe av det jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen hjelpe....jeg trenger et speedometer til e-36 (318is-93) som har en kilometerstand på mellom 171-180.000 km.....snarest....
Du trenger ikke å tenke på kilometerstand på et slikt speedometer. Det går nemlig an å flytte chip'en som inneholder din kilometerstand over på det du evt. kjøper. Dette gjelder selvsagt bare hvis du ikke skal kjøpe et speedometer for å "jukse" med kilometerstanden på bilen din.

Kjøper du derimot nytt speedometer p.g.a. at det du har i dag er defekt, (som jeg tror du gjør), så har det altså ingen betydning hvilken kilometerstand det er på det du kjøper. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok med EN tråd om samme tema. Nå hadde du nettopp din tredje med nøyaktig samme innhold (som jeg slettet).

Når du holder på sånn får jeg lyst til å be om en forklaring på hva du skal med det. Et defekt speedometer haster ikke SÅ mye, så en kan jo begynne å lure av mindre... Chippen med kmstand flytter du jo som Gaute sier uansett over, så det gjør ikke prosjektet ditt akkurat mer troverdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...