S14 Skrevet Desember 15, 2004 Skrevet Desember 15, 2004 Sikkert flere enn meg som venter på bar asfalt her, så da tenkte jeg at jeg kunne legge ut noen bilder fra våler som jeg tok i høst.. Savner sommern da man ser på slike bilder gitt.. Mest M3 E30 da men..
KennyZM Skrevet Desember 15, 2004 Skrevet Desember 15, 2004 Nå fikk jeg pluselig en voldsom vinterdepresjon.... Jeg vil ha sommer!!!!!!!!
Ettertenning Skrevet Desember 16, 2004 Skrevet Desember 16, 2004 blir mørkt klokken 5 når eg er her heime, og så er det mørkt heile døgnet di 14 dagene eg er på melkeøya!!! Off off savner sommer tørr asvalt, sommerdekk og grillparty!
cmn Skrevet Desember 16, 2004 Skrevet Desember 16, 2004 Off off savner sommer tørr asvalt, sommerdekk og grillparty! Kunne ikke vært mer enig!... Ting begynner å ordne seg med bilen også, så jeg gleder med bare mer og mer. ..
Gunnar Skrevet Desember 16, 2004 Skrevet Desember 16, 2004 Neinei, har god tid til våren enda. Har ikke verken sommerhjul eller senkesett enda.. og kan ingenting av det jeg skal ha eksamen i, og det er en del fiks på bilen før EU-kontroll i juni. Tiden går fort nok som det er!
BalleKnalle Skrevet Desember 16, 2004 Skrevet Desember 16, 2004 Det hadde vert så digg å bodd i spania el. no sånt.. Kunne hadd "sommer-ferie" i norge og bodd i spania om vinteren... Billigere biler og sol dagen lang....Hadde vert drømmen...
Gunnar Skrevet Desember 16, 2004 Skrevet Desember 16, 2004 En der jeg jobba da jeg var 18 som jobba på sommerhalvåret i Norge, og var i Brasil i vinterhalvåret. På de pengene levde han visst nok veldig bra der borte. Alt er så billig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå