Gunnar Skrevet Desember 15, 2004 Share Skrevet Desember 15, 2004 Adminedit: Skilt ut fra http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=2847 Har hvite foran, men fortsatt oransje på sidene på min. Det irriterer, for jeg får ikke tak i lange nok sideblinkere til å dekke over hullene under de gamle. De gamle er nemlig en lang utgave, fra 7-serie eller noe, så de vanlige sideblinkerne til E34 og E36 er for korte (12cm). Jeg trenger noen på 14cm+. Var nede hos OS, de han hadde var for korte, så han ante ikke. MotorTechnik påstår at de har de riktige, men delenummeret er det samme som på E36, og de vet jeg at ikke er riktige, så vi får se hva det blir til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LTF Skrevet Desember 16, 2004 Share Skrevet Desember 16, 2004 Hei Gunnar Sjekk denne siden, Veng Norge. jeg byttet de gule sideblinkers på min e32 til hvite. De har røkfarget også. Lars http://www.veng.no/katalog/hoved.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 16, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2004 LTF, Såvidt jeg kan se har de kun 11.5cm og E38-sideblinkerelys (helt annerledes) i hvitt hos Veng også. På 7-serie 1977-86 får jeg opp 14cm sideblinkere, men kun gule. De ser ut som de jeg har. Virker som det er E23-sideblinkere de har satt på min bil ved import, og det i '97! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LTF Skrevet Desember 16, 2004 Share Skrevet Desember 16, 2004 OK Gunnar Jeg skal måle de som er på bilen når jeg går hjem i dag men jeg tror de er de samme jeg har sett på 5 er serien fra samme tidsrom. Lars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 16, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2004 Er nok disse du har (11.5cm): Det er disse som står på min (14cm): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 16, 2004 Share Skrevet Desember 16, 2004 E30 har to typer side blink tror jeg.. En lang versjon og en kort. Tror det var sånne 14cm(lang vers. til e30) jeg kjøpte til e30´en min.. sorte da men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 16, 2004 Share Skrevet Desember 16, 2004 Alternativet, er et tynt lag med sotespray Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 16, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2004 Får sjekke E30-lysene da. Men skal ikke surre bort tråden din mer. Og ja, jeg prøvde å finne en howto til deg ang. det med grillen. Det ligger full oppskrift på bmwe34.net, men det har vært noe trøbbel med sidene de siste 3-4 dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypolisot Skrevet Desember 16, 2004 Share Skrevet Desember 16, 2004 gs-bildeler har iallefall "lange" blinklys til e-34 ,der eg kjøpte mine . hadde også problemer med at skruehullet ikkje passsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 16, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2004 OS fører nøyaktig samme deler som GS, og OS hadde kun en type, men kan jo alltids ta en telefon til GS for sikkerhetsskyld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 16, 2004 Share Skrevet Desember 16, 2004 Os har vel mest hugge biler og sånt? Har sett at de bestiller mye av slitedeler fra Gs... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypolisot Skrevet Desember 16, 2004 Share Skrevet Desember 16, 2004 kjøpte mine på gs for ikke så lenge siden, de sendte først "korte" så bytta eg dei i lange de passa fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 16, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2004 Os har vel mest hugge biler og sånt? Har sett at de bestiller mye av slitedeler fra Gs... OS og GS er samme greiene. OS selger alt GS selger til samme pris, og motsatt. OS lagerfører det aller meste av normale slitedeler, men alt kommer fra GS. Slik jeg forstod det på mandag er det visst slik nå at alt av brukte deler som GS selger kommer fra OS. Da jeg bestilte noe Rieger-stæsj fra OS gikk de inn og sjekka at det lå på lager hos GS, og får det ned på et par dager, til samme pris som hos GS. Jeg slipper altså frakta. Håper det er på plass i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LTF Skrevet Desember 17, 2004 Share Skrevet Desember 17, 2004 Hei Gunnar Jeg målte mine blinkers til 13,5 cm lange og de ligner de hvite på bildet ditt. Lars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jwschenk Skrevet Desember 17, 2004 Share Skrevet Desember 17, 2004 Visst du får av bare glasset på de orginale, så går det kansje an å glassblåse glasset innenfra. Mine blink lys har det kommet vann inni. De var gule, og nå har vannet vasket vekk gul fargen så nå er de hvite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå