Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var og plukka en til min bil hos OS Bildeler på mandag eller noe slikt. Han hadde to E34er, den ene med besj og den andre med svarte sveiver.

Uansett, da jeg var ferdig sa han ene der at de kosta 90,- nye (de tok halv pris brukt). Hvis det stemmer er det knapt verdt jobben å finne en brukt. Du kan jo ta en telefon til de, så kan de sikkert sende deg en, enten det er ny eller brukt. Hvis du vil spare en femtilapp på oppkravet kan jeg ta med en når jeg skal der (venter på noe Rieger-stæsj som forhåpentligvis kommer i morgen...) og putte i posten mot forskuddsbetaling.

Skrevet

Takk. men da tar jeg en tur bortom autozentrum og sjekker siden jeg bor i nærheten. Ellers takk. Har du forresten fått tak i en slik motstander? Kanskje du kan plukke det der med det samme. Var det motorer i bilene?

Skrevet

Har ikke fått tak i motstand. Ser ut for at det er noe de kaller "sword" i min bil, en svær lang dings. Fant en bruksanvisning på nettet for å fikse den selv med litt lodding og noen transistorer, og far mente det så helt kurrant ut. Han er utdanna elektronikkingeniør, så jeg regner med han vet hva han snakker om, og at han klarer å fikse det for meg. ;-)

Begge bilene har motor ja, men begge to var 520i. En med M20 og en med M50. Førstnevnte hadde gått 280k og så ganske medtatt ut, så jeg vet ikke om den er noe å satse på.

'89:

Bilde%20234.jpg

'91:

Bilde%20026.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...