Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hovedsaklig front/bak-fanger samt sideskjørt ønskes kjøpt. Dette skal på en 1986 320i E30 2-dørs Coupe, sort metallic. Bakluke-spoiler er heller ikke å forakte.. Ta kontakt hvis du har noe å by på! :)

• 3 weeks later...
Skrevet

har sideskjørt og m3 hekkvinge har en frontleppe og men den må fixes på er infiniti leppa med cuplist er sprukket på midten. må limes/sparkles. er lakka mørk blått. sammla 2500,- nypriser side=2298 front 1998 vinge 2498,- hos powerzone. kan maile bilder

hvor bor du..

Skrevet

Etter som det jeg har hørt passer kun infinity leppa på Biler med Facelift fronten noe som bilen hans ikke har

Edit: Ikke hør på meg!!!:P Jeg kommer bare med mye tull!:P

Skrevet

har nesten ny grill og med lave typen øyelokk også. selges med eller uten cromringene 800/1000,- som nytt. har M3 speil og cupspiel med montering 800,- pr par med det du trenger av braketter;) nytt..

Skrevet
E 36 org. bakfanger på e 30 er kult.... Må kanskje moddes litt, men er anderledes og fint..(med komb av f.eks. side skjørt og front fra rieger el. lign)

Man får jo E36 M3 styling til E30. Det er AV3 som lager den. Vet ikke hvem som selger det i Norge men..

Skrevet

Har fått tak i Rieger styling til bilen. Sideskjørt, bak- og forfanger samt vinge. 5000 ferdig lakkert og montert! Ellers takk for tilbud og tips osv.!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...