Hhenrik Skrevet Desember 17, 2004 Share Skrevet Desember 17, 2004 Skal få meg et par bakhøytalere til jul tenkte jeg, men aner ikke hva jeg bør få/kjøpe hehe. Tenkte en pris på 1000-1700,-. 6x9. Anbefalinger? Fant et par med rockford på bilradiospesialisten til 1000... Adminedit: Fikset litt på topic... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Desember 17, 2004 Share Skrevet Desember 17, 2004 www.iceaudio.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Desember 19, 2004 Share Skrevet Desember 19, 2004 ville kjøpt Sony, kanskje for jeg har det... men di 6*9" jeg har dunker veldig bra... har noen fireveis... så ikke høytalerne på bilradiospesialisten.no... men jeg gav 1500 for dem til innkjøpspris... med aliminiumsmembran.... spiller sinnsykt bra... fant noen Sony® XS-F6933 6*9" for 1200,- på bilradiospes.no som også er bra... en kamerat har disse... de spiller meget bra.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Desember 22, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2004 jaja, var innom bilradiospesialisten, å falt for et par Rockford Fosgate Power til 1640,- De ble både anbefalt av betjeningen, og jeg har rockford sub fra før og er veldig fornøyd. De her skal rett inn i bilen 1. juledag å plugges opp mot forsterkeren...weee...gleder meg! Jul i år blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå