johjoa Skrevet Desember 17, 2004 Share Skrevet Desember 17, 2004 Er det meg eller ble det plutselig litt julesteming i designet på Forumet? *glede seg til jul* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Desember 17, 2004 Share Skrevet Desember 17, 2004 hehe!! snøva litt trur ej! ej tok mej en gløgg me litt kalinka oppi, so ut på forume!! me snøv på!! julestemning me en gong!! tøft!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Desember 17, 2004 Share Skrevet Desember 17, 2004 Ble jul her ja me det designet Er det Gunnar som har vert ute og pynta litt til jul montro?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 17, 2004 Share Skrevet Desember 17, 2004 Nei, det har vi ikke sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Desember 17, 2004 Share Skrevet Desember 17, 2004 Blir bra her nå, men nå er jo all snøen ute her borte så... Men må innrømme at jeg gleder meg til det blir varmere ute, så jeg kan sette på sommerdekk igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Desember 17, 2004 Share Skrevet Desember 17, 2004 ja du jer go jobb me ditte forume Gunnar! bmw ccn.. suge i forhold! 4,kanta hest....! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Desember 17, 2004 Share Skrevet Desember 17, 2004 Blir bra her nå, men nå er jo all snøen ute her borte så... Men må innrømme at jeg gleder meg til det blir varmere ute, så jeg kan sette på sommerdekk igjen! Det gjør heller ikke noe om det blir litt kaldere og kommer litt snø og sladdeføre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 17, 2004 Share Skrevet Desember 17, 2004 Er klar for en hvit jul jeg og! Har jo uansett ikke sommerhjul til bilen, så det er like greit at vinterhjula blir brukt i sitt rette element. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Desember 17, 2004 Share Skrevet Desember 17, 2004 Det gjør heller ikke noe om det blir litt kaldere og kommer litt snø og sladdeføre. Er litt enig der å... hehe.. Men har akkurat fått retta en skakk felg, så jeg vil prøve den! Kan godt være snøføre ei stund óg, men da skal det være skikkelig snø, og ikke en bar flekk her og der. Det beste hadde vært om det var skikkelig snøføre f.o.m. 1. desember t.o.m. 31. januar. Perioden i mellom skulle det vært tørr fin ny asfalt alle steder! Hadde vært knall det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet Desember 17, 2004 Share Skrevet Desember 17, 2004 All honør til Gunnar som frisker opp forumet med litt snø, som det er så lite av ut. Får bare håpe at det kommer litt snø ute også, før den 24 da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 18, 2004 Share Skrevet Desember 18, 2004 Nå har det F... meg snødd i tr.heim igjen.... Våkna opp til den kvite jævelskapen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 18, 2004 Share Skrevet Desember 18, 2004 Tenk hvis snø har vert brun farga...??!! Skikkelig bæsj-brun....Eller selvlysende syko-grønn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 18, 2004 Share Skrevet Desember 18, 2004 Våkna til snø jeg og. Men det er knapt så det dekker, så det forsvinner nok relativt kjapt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Desember 18, 2004 Share Skrevet Desember 18, 2004 Nå snør det jammen meg her også...ikke mye, og bakken er jo så våt at det smelter med en gang det treffer.. Trenger snø for å komme i julestemmning ass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet Desember 18, 2004 Share Skrevet Desember 18, 2004 Ble julestemning i trondheimsområdet i natt ja! Smelter sikkert i løpet av uka igjenn. Blir ikke jul uten snø! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå