Tommy Skrevet Desember 18, 2004 Skrevet Desember 18, 2004 Førersetet er litt slitt i sitteputa, ellers er passasjersetet fint, å baksetet er også bra stand, med nedfellbart midtarmlene, og nakkestøtter. Det er også varme i forsetene. Selges kr. 1000.- 95742665 NB må hentes på Bryne (Rogaland)
Gunnar Skrevet Desember 28, 2004 Skrevet Desember 28, 2004 Tror kanskje jeg vil prøve å få ordna en tur innom for å titte på det hvis jeg rekker det før jeg drar østover igjen. Er du interessert i å selge kun førersetet? Det er kun det jeg trenger...
Tommy Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Skrevet Januar 2, 2005 Dette gies nå bort, mot at den som henter det, tar med seg alle setene.
Tommy Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Skrevet Januar 3, 2005 Ja det er vel bare sitteputa som det er hull i. Men stolene er jo like H/V untatt understellet, å det er fort gjort og bytte om trekk/puter.
Gunnar Skrevet Januar 3, 2005 Skrevet Januar 3, 2005 Går det greit å bytte bare trekk altså? Har en stygg skade i ryggen på førersetet mitt. Synd jeg ikke fikk tid til å ta en titt før jeg dro tilbake hit til Vestfold. Skulle alltids klart å kjøre det til Sele etter ribbing. Kan se om jeg får tak i noen som kan være interesserte i å hente det og dumpe alt jeg ikke skal ha. Hvis du må på dynga med det selv kan jeg betale deg litt om du holder igjen en fin forseterygg/trekk.
Tommy Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Skrevet Januar 3, 2005 Det står fåreløpig på garasjeloftet, men jeg vil ikke ha det ståendes der i lange tider, men bare gi beskjed hvis du får noen som kan plukke det opp for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå