Dazium Skrevet Desember 20, 2004 Share Skrevet Desember 20, 2004 Noen som aner hvilken olje som kan brukes på bakakslingen til min 325i 1992? Eller må man handle hos forhandler...? Er takknammelig for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Desember 20, 2004 Share Skrevet Desember 20, 2004 Jeg fylte på Pennzoil, fikk høre det var den beste olja for girkasse og bakaksel. Er vel en veldig kjent merke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrossi46 Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 er d noen som vet om eg trenger noe tilsettning i oljen til en m3 sperre aksling..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dazium Skrevet August 24, 2005 Forfatter Share Skrevet August 24, 2005 Etter mye om og men fant jeg selv ut hvilken olje jeg skulle ha Siden det er diff.sperre må man ha en såkalt LSD (limited slip) olje på. Fikk min fra Quaker State. Tror det var noe slik som 75W-140 LSD den het Trengs ikke noen tilsetting i oljen selv om det er en M3 aksling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå