Proffen Skrevet Desember 20, 2004 Share Skrevet Desember 20, 2004 Hei. Er det noen som kan hjelpe meg med noen tips åssen jeg kan få noen ekstra hk ut av denne bilen. Takker så mye for tipsene. Ha en fin kveld!!!!! BMW318i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet Desember 20, 2004 Share Skrevet Desember 20, 2004 Hei. Er det noen som kan hjelpe meg med noen tips åssen jeg kan få noen ekstra hk ut av denne bilen. En billig variant om den er førstegangsregistrert i Norge før 1.1.1996 er å bygge om til 325-motor og understell. Ellers er vel turbo et annet alternativ for å få noen hester ut. Du kan vel regne med å ta ut 145-160kh før det VIRKELIG begynner å svi i pengepungen. Ellers kan du jo kjøpe potte, chip og filter for mye penger og skryte på deg en 5-6hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Desember 20, 2004 Share Skrevet Desember 20, 2004 Kjøp heller en org 325... 4erne til bmw er råe de også men ikke nok heftig for å ut masse hk, 6erne til bmw er konge og du kan få mye ut derifra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet Desember 20, 2004 Share Skrevet Desember 20, 2004 Du kan jo også velge å gå den veien jeg har tenkt: Nemlig med å montere separate gassspjeld fra dbilas. Koster deg rundt 1800 euro for et sett til M40 komplett med kammer og TÜV-godkjenning, så det bare er å trille gjennom Biltrangsynet. Som bonus får du en innsugslyd som får alle med såkalte "effekt"-filter til å måpe av misunnelse Settet gir 20hk samt en betraktelig bedre gassrespons så igjen er tommelfingerregelen med 1000kr per hk ganske nøyaktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Desember 20, 2004 Share Skrevet Desember 20, 2004 Vet du (eller noen andre) om det finnes lydopptak av en BMW 4er (helst 318i eller lignende, IKKE M3!) noe sted på nettet? Veldig lyst til å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Desember 21, 2004 Share Skrevet Desember 21, 2004 Du kan høre min Gærn den ass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå