stianosthus Skrevet Desember 21, 2004 Share Skrevet Desember 21, 2004 Hvordan finner jeg ut hva slags årsmodell bilen min er? Skal være en 92 mod (registrert 91) I Vin nummer står det bare 0 for European model Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 21, 2004 Share Skrevet Desember 21, 2004 http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Desember 21, 2004 Share Skrevet Desember 21, 2004 Står vel i vognkortet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 21, 2004 Share Skrevet Desember 21, 2004 Står vel bare førstegangsreg i vognkortet, ikke "årsmodellen" BMW opererer med. En BMW produsert september eller senere et år har som regel neste års specs... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet Desember 22, 2004 Share Skrevet Desember 22, 2004 De bilene som ruller ut fra fabrikken etter den tyske sommerferien er altså neste årsmodell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Desember 22, 2004 Share Skrevet Desember 22, 2004 Stemmer det, min er førstegang registrert oktober 94, men er en 95 modell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Desember 22, 2004 Share Skrevet Desember 22, 2004 hehe min er registrert i mai 1995 men 328i kom offisielt som 1996 modell.. min må være en veldig tidlig 328i.. Noen som vet hvordan jeg finner ut hvor mange 328i som var produsert før min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå