truck_driver Skrevet Desember 21, 2004 Share Skrevet Desember 21, 2004 Er det noen som veit hvor teppplugga på e30 318 ligger, har lett overalt finner dem ikke... Kan tenke meg å bytte dem, jeg har aldri bytta dem og jeg har hatt bilen i 2 år. Hvor ofte skal disse byttes, og skal de byttes i det hele tatt? Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 21, 2004 Share Skrevet Desember 21, 2004 Hvis fireren din er sånn passe normal kan du se etter fire passe tykke kabler med gummihetter i enden som sitter går inn på rekke oppe på ene siden av motoren. Hettene står over tennpluggene, så de er bare å nappe av, så finner du deg en skralle eller tennpluggnøkkel og skrur ut pluggene, skrur i nye og klemmer på hettene igjen, selvfølgelig i samme rekkefølge som de stod... Og ja, de må byttes. De varer nok oftest en god stund, men det skader sikkert ikke å bytte de hver på 10-15k. Begynner bilen å fuske er det ihvertfall på tide.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truck_driver Skrevet Desember 22, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2004 tusen takk for svar, da vet jeg hvor de er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå