Gå til innhold

e-36deler, felger-dekk, og sonymp3 stereo!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdatert den 22. desember 2004

Deler og lignende til salgs

E-36 deler til salgs!!!

M3 leppe til bakfanger 700kr Alpina frontspoiler meget sjelden og rå, men desverre noen lakkskader. gibud se alpina.de Sort original fanger nylakkert i år 700kr Original M3 fanger med leppe 2890kr 1 stk M-tech skinngirkule 2mnd gammel ,200kr Har også noen råe aez felger 8,5 X18med fet kant og skruer, det står på slitte 235-40 og 225-40 dekk, bilder kommer senere eller på mms, var stilige både på e-34, og e-36. har også et sett me originale x15 bmw felger me greie sommerdekk, 1500kr for originale bmw felger 1500kr for en sesong gamle piggdekk continental winter viking1 195/65r15 har også sommerdekk 205/60r15 til 500kr

har også ! stk sony cd/mp3 spiller og pioneer 300watt 6x9 høytalere

RING for spm 90989969

Skrevet

Hvilken farge er det på Alpina fangeren og hvilken type er det? Eventuelt hvilken sort farge viss den er sort.

Er M3 leppen (bakfangeren) den som passer i orginal fanger eller er den tatt fra en M3 fanger?

Er den orginale M3 fangeren med leppe lakkert? Isåfall i hvilken farge?

Pris på felgene?

Skrevet

diamantschwartz eller hva den heter, er alpina frontleppa, altså ikke en fanger, men som passer på original fanger,men den har noen sår og må lakkeres.m3(bak) er solgt.

m3fangeren er grønn

skal c om jeg finner bilder av bilen på nett...

Skrevet

aez paron ja takk skal du ha, fikk de med en bil, hvilken pris skal jeg legge meg på for felgene? m3-fangeren går for 2500 med leppa. 97-grillen er i forsikringsselkapets eie nå :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...