Kjell Rune Skrevet Desember 24, 2004 Share Skrevet Desember 24, 2004 nå sitter jeg og kozer meg og leser performance bmw med artikkel om vs sin m5 og mange andre lekkre bmwer. dette er virkelig ett fint blad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 24, 2004 Share Skrevet Desember 24, 2004 Jeg blir ikke sinna om du scanner artikkelen om VS... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 25, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2004 Kan nok gjøre d når jeg får tid:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 26, 2004 Share Skrevet Desember 26, 2004 Bra blad ja.... Bare synd det er litt dyrt å kjøpe på narvesen... Gjelder vel alle utenlandske bil blader men, men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 27, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2004 synest d var verd d jeg ja. kan vel kanskje være noe med att d var bilde av min bil på siste side med reklame for neste blad. må ta meg tid til og skanne den om vs i romjula en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå