humayun Skrevet Desember 26, 2004 Share Skrevet Desember 26, 2004 Jeg har en E36, 95 modell. Jeg skal ta med ledning fra hoved batteriet (foran) til bagasjerommet , for å koble forsterker. Men problemet er hvordan/hvilket vei skal jeg bruke for å ta ledning foran til bagasjerommet? Jeg selv finner ingen gjennomgang ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Desember 26, 2004 Share Skrevet Desember 26, 2004 Viss du leter litt ekstra i bagasjerommmet ditt, så skal du finne batteriet der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 26, 2004 Share Skrevet Desember 26, 2004 Batteriet ligger nok foran hvis han har 316/318i/318is/318tds. Det er en del kabelgjennomføringer i gummi gjennom torpedoveggen. Alle er sjelden brukt, så du kan skjære hull i en helt ny om du vil det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 28, 2004 Share Skrevet Desember 28, 2004 Ta ut batteriet. Under batteri "plata" er det ett hull...bak hullet sitter det en gummi foring. Denne kan du skjere hull i. Gå deretter inn i cupen på passasjer siden og ta ut plata under dashbordet. Den løsnes med 2 skruer i forkant..bruk så en skrutrekker for å løsne den og dra den lett ut. Oppe til høyre ser du da gummiforingen som du kan bruke. Lønner seg å sette den på plass igjen. Løsne dekslet ved føttene der hvor høytaleren sitter så kan du dra strømmen gjennom den og videre under listene bakover. Bak sete ryggen har du kabelinngang på begge sider som kommer ut bak høytalerne i hattehylla. Hvis du ikke vet om det sitter sete ryggen og setet med noen klips i overkant og ytterkant... Just Get to Work...It`s a Lot of Fun.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
humayun Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2005 tusen takk.hakon...jeg klarte det...og nå har jeg en skikkelig lyd i bilen min....takk for hjelpen..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå