BalleKnalle Skrevet Desember 28, 2004 Share Skrevet Desember 28, 2004 BMW tilbakekaller flere tusen biler i 5- og 7-serien etter at det er oppdaget en feil. http://www.nrk.no/programmer/tv/autofil/4380649.html Adminedit: Endret til nyhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 28, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2004 Må passe ræva di da Ser ut som det er sjanser for et aldri så lite grill-party i passasjer setet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Desember 28, 2004 Share Skrevet Desember 28, 2004 Ja det kan jo være greit med et grill party nå på denne årstiden! men du får nok fikset det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 28, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2004 Ja, hvis ikke er det jo bare å kontakte BMW selv tenker jeg, så blir det vel en ordning... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoegtor Skrevet Desember 28, 2004 Share Skrevet Desember 28, 2004 Kanskje jeg får ringe Autozentrum i Oslo. Men noe jeg ikke liker med de nye knappene, er at varmen går på det varmeste ved første trykk på knapen. Jer har aldrig setevarmen på hakk 3. Må derfor trykke på knappen 3 ganger for å få den på pos. 1. Syntes det blir j..... varmt i hekken hvis den står på full guffe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Januar 2, 2005 Share Skrevet Januar 2, 2005 Å finne ut når bilen er produsert er jo lettere enn å knyte skolissene! Har ikke noe betydning hvor du har kjøpt bilen! En BMW forretning er ikke "hos BMW" det heller. Alle er induviduelt eide steder. Akkurat som MCDonalds. De betaler bare litt (rettere sagt mye) for å få lov til å bruke BMW merkenavnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barham Skrevet Januar 18, 2005 Share Skrevet Januar 18, 2005 ellers som sagt, vi kan ha grill party inn i din bmw..siden du ikke har kjøpt på bmw:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå