Gå til innhold

Det utenkelige har skjedd (mistet nøklene til bilen)


Marjusen
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann

Jeg har faktisk klart å miste nøklene til bmwen min. KJIPT da jeg ikke har flere nøkler.

Noen som veit hva jeg må gjøre da? Får jeg bestilt nye nøkler av en BMW forhandler? Må jeg bytte alle låsene mine?

Dette var jo noe drit i jula da..hehe

Om noen har erfart dette tideligere, er det dyrt å få tak i nye nøkler ?

Å bytte alle låsene er vel dyrt ja...lurer på om forsikringa mi dekker dette event. jeg.

mvh

Marius

Adminedit: La til litt mer beskrivende topic...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det bare er bestille en nye nøkkel hos din bmw forhandler. En kompis av meg som mistet nøkkelen til sin golf fikk bestillt en ny hos vw forhandleren. De spurte ikke en gang om han var eieren... :?

Kan jo hende seg at det er noen som har "skaffet" seg nøklene oxo.... :? Kjipt å vite at noen andre kanskje har nøkkel til "din" bil. :? En får vel heller ikke noe igjen på forsikringa hvis bilen er "nøkkel" stjålet. (må ihvertfall krangle noe jævlig :( )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner

Det som faktisk er tingen er at jeg blei frastjålet ei jakke på ett utested.

Der lå bilnøkla mine, leilighetsnøkla mine og adgangskortet mitt her jeg jobber.

Så er litt krise om dem veit hvem jeg er og har andre hensikter enn bare å stjele ei jakke. Det som selvfølgelig kan ha hendt er jo at noen bare har tatt feil også. Men jeg har enda ikke hørt noe om at den har blitt levert inn hverken på utestedet eller hos politiet.

Adgangskortet inneholder navn og bilde også da.

hmm...kjipt om dem først tar bilen min, så fyller dem den opp med alle tinga i leiligheta mi etterpå:P hehe

jaja, har dere peiling på hvor mye det koster for nye nøkler da?

marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jakka di er borte vekk :? .... Så ville jeg skiftet lås både på bilen og leiligheta... Kanskje unødvendig, men da er du ihvertfall sikker :P

Usikker på hva kun en nøkkel vil koste deg. Men det er vel bare å ringe en forhandler og høre på pris..

Men som sagt, jeg ville skifta hele driten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte ny nøkkel til Skropelen til min samboer i sommer. Hun hadde klart å miste den et eller annet sted i skogen. :?

De hadde ikke koden til nøkkelen tilgjengelig her i landet, så det måtte ringes til Belgia(?) for å få koden. Hele moroa kom på litt over 600 norske penger! :shock: Det var en '95 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...