Gå til innhold

Veldig OT: Ringetoner


Gaute
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Har en gutt som ønsker seg en del ringetoner, men synes det blir litt dyrt å kjøpe dem til 15,- pr. stk, og så er det visst ikke alltid de virker som de skal.

Er det noen som har tips til dette?

Telefonen hans tar ikke polyfoniske ringelyder, eller mp3 og sånn. Det er en Nokia 3510

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at den ikke tar polyfoniske ringetoner?

På nokia.com står det at den gjør det:

http://www.nokia.com/nokia/0,,122,00.html

http://www.nokia.com/nokia/0,8764,587,00.html

Det finnes websider hvor det ligger ute ringetoner gratis. Du må bare surfe inn på de via wap fra telefonen, så da betaler du kun for tiden du er online (en god del billigere enn 15,-...). Fant desverre ikke adressen til den ene jeg har vært innpå nå, men kanskje noen andre her vet om noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at den ikke tar polyfoniske ringetoner?

På nokia.com står det at den gjør det:

Det var sønnen min (9år) som sa at den ikke tar polyfoniske toner, men jeg satt faktisk å så på de Nokia-sidene du linker til for noen minutter siden, og det er rett som du sier; den skal visst kunne dette. Det gjør jo det hele litt enklere, men jeg skulle gjerne hatt noen ferdige løsninger på dette allikevel. Har rett og slett ikke peiling på dette, og har aldri brydd meg om det heller, men hva gjør man ikke for arvingene..... ;-)

Og telefonen er en 3510i, og altså ikke en 3510, som jeg skrev tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunnar du tenker på 3510i du men 3510 er en helt annen tlf.. en dårligere vers.

Hvor er det jeg tenker på 3510i? Jeg har jo linket til Nokias sider hvor det står at 3510 (ikke i) har polyfoniske ringetoner. Uansett sier jo Gaute at det er en 3510i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...