Riefarn Skrevet Desember 29, 2004 Share Skrevet Desember 29, 2004 Tenkt å anskaffe en effektpotte (dobbel DTM) til min E36. Noen som har noe erfaring med dette? evt hvor jeg kan\bør kjøpe? Gidder ikke å kjøpe universal, for har ikke lett tilgang til verksted for å få den tilpasset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Desember 30, 2004 Share Skrevet Desember 30, 2004 Hva med simons sportssystem da? D hadde jeg på min e36. Syns d var fin lyd og passe størrelse. -Lett å montere. Cd cardic http://test.bilxtra.no/documents/021-040%20styling.pdf Min e36 med simons http://www.bmwguiden.no/modules.php?set ... _photo.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Desember 30, 2004 Share Skrevet Desember 30, 2004 Eller du kan gå litt opp i pris, og gå får f.eks. Remus eller SuperSprint. Hørt at de Simons pottene har en tendens til å få innmaten "brent". Kanskje en 1000 lapp som skiller disse merkene. Vil du ta den helt ut, kan du jo kjøpe f.eks. komplett Ferrita eller G-Power. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy-k Skrevet Desember 30, 2004 Share Skrevet Desember 30, 2004 Hvordan ligger Scorpion på skalaen da?Dyr eller billig? Det er iallefall bra lyd!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Skrevet Desember 30, 2004 Share Skrevet Desember 30, 2004 Jeg er en STOR tilhenger av scorpion jeg da! Hadde det på min E36 og lyden var fenomenal! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Desember 30, 2004 Share Skrevet Desember 30, 2004 Tar jeg ikke helt feil, så ligger vel Scorpion på rundt 4000 også. Husker ikke i farta hvem som importerer det, men kanskje www.caprizonetuning.com har det (kommer meg ikke inn i webshoppen for å sjekke, av en eller annen grunn). Hørt mye rart om det firmaet, men men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 viss du ikke har kjøpt noe ennå skaffer jeg dette. både simons og supersprint. hvordan motor? er det bare bakpotte eller komplett du er ute etter. kan jo gi deg et tilbud. hvor bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325iCoupe Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 www.powerzone.no skal ha 6000kr for scorpion dtm potte hvertfall... den kunne dem beholde for seg selv ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 Jeg har Supersprint hele veien og er kjempefornøyd med det, både når det gjelder montering(100% tilpasset),lyd og effekt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå