BimmerKing Skrevet Januar 1, 2005 Share Skrevet Januar 1, 2005 Er det noen som har satt inn seter fra E36 i sin E30? Var dette mye ombygging og knoting for å få dem til å passe? Setene foran på min E30 er utslitte, og i den forbindelse tenkte jeg på å sette inn seter fra E36.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 1, 2005 Share Skrevet Januar 1, 2005 Viss du skaffer deg skinnene (de som sitter på setet) fra e30, og har litt sveise erfaring, så tror jeg ikke dette skal by på de store problemene. Har ikke prøvd dette selv, men du kan jo først måle e36'ens seter å se om de passer inn i e30'en da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2005 Jeg har sett E30 med E36-stoler så det går på bredden, men hvordan de har fått det til er heller uvisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 2, 2005 Share Skrevet Januar 2, 2005 De har vel tatt de gamle skinne som sitter under de orginale e30 setene og satt de over på e36 setene. Trengs vel ikke gjøres vanskeligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2005 Sant nok. Får vel bare prøve meg frem når jeg får tak i seter tenker jeg. Sikkert ikke det helt store problemet nei..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Januar 2, 2005 Share Skrevet Januar 2, 2005 Kan se om jeg får tid til å se hvordan de er festet i bilen min... Kan ta noen dager da men... har ikke tid til det for øyeblikket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2005 Kan se om jeg får tid til å se hvordan de er festet i bilen min... Kan ta noen dager da men... har ikke tid til det for øyeblikket! Hadde vært fint om du kunne gjøre det å evt ta et par bilder? Har det ikke travelt jeg, har forsjellig annet jeg kan henge fingrene i jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2005 Fikk akkurat en link til en mulig løsning: http://www.bmwe30.dk/e30/e36forsader/e36forsader.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 3, 2005 Share Skrevet Januar 3, 2005 ...og stødig som jeg er i dansk, hva står det der egentlgi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 3, 2005 Share Skrevet Januar 3, 2005 ...og stødig som jeg er i dansk, hva står det der egentlgi? Vet ikke helt hva de mener med gevindestang jeg heller, men det ser ut for at det de gjør er å flytte setehullene sideveis og bakover ved å bruke et stykke flattjern. Skulle være en kurrant løsning det så lenge det ikke kan føre til at setet vrir seg i kollisjon/under oppbremsing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Januar 3, 2005 Share Skrevet Januar 3, 2005 Det var en lite forklarende monteringsanvisning. Jeg tipper gevindestang betyr gjengestang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2005 Må si meg enig i at det ikke var spesielt godt forklart, men grunnprinsippet er vist med bilder da..... Så får man heller prøve seg litt frem selv. Jeg skal nok få det til iallefall..... Håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå