Rage-A Skrevet Januar 2, 2005 Skrevet Januar 2, 2005 Noen som har? Jeg trenger ASAP, i Oslo m/omegn området. Mvh
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 2, 2005 Skrevet Januar 2, 2005 Ring OS bildeler eller hør med Schmiedmann. Så at Schmidmann hadde, men var ikke på lager til M50 motoren (tenker da på brukt cat). De hadde til M52. Tenkte disse skulle gå overens, men er ikke sikkert. Koster litt over 2000 kr der ser jeg.
Rage-A Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Skrevet Januar 2, 2005 Jeg er mest interessert i brukt cat i første omgang, da jeg er lærling og har ikke all verden med penger..
Rage-A Skrevet Januar 4, 2005 Forfatter Skrevet Januar 4, 2005 Heeelp! Trenger! Lærelønna mi er ikke nok til å dekke dette :s
Ettertenning Skrevet Januar 4, 2005 Skrevet Januar 4, 2005 Du får jobbe overtid eller ta deg en jobb nr 2 eller jobbe masse svart! Bilskruing og masse anna!! Det er det eg gjør. har fagbrev, men gjør det fremdeles
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 4, 2005 Skrevet Januar 4, 2005 Send Schmiedmann en mail og hør om den brukte cat'en til m52 motoren passer til m50 motoren. Den koster litt over 2000. Viss ikke, kjøp deg en universal cat på torshov e.l. og få noen til å sveise på. Koster 1300,- for en "vanlig" og 1100,- for en som de kaller "high flow". http://www.torshovbil.no/katalog/2004/5_deler.pdf ... (på side 3)
Gaute Skrevet Januar 4, 2005 Skrevet Januar 4, 2005 Mye som kan tyde på at cat fra M52 kan passe. Jeg har ikke kunnet bekrefte det helt, for det ser ut som at det er en spesiell modell som går frem til 09/94. Hva som er forskjellen etter dette vet jeg rett og slett ikke. Følg rådet lenger oppe om å ta kontakt med f.eks. OS Billdeler. Han kan sende delen til deg over natten. Raskere enn dette tror jeg du skal slite med å få tak i brukte deler uansett. Lykke til!
Rage-A Skrevet Januar 4, 2005 Forfatter Skrevet Januar 4, 2005 Skal ringe og sjekke imorgen. Takk for tipsene. Finnes et slags verksted her jeg bor, som bare skifter innmaten i kattene. Skal høre med de også... Mulig det kan være en idé. Skal man kjøpe ny cat hos bmw får man med rørene ut fra manifold, cat, gnistfanger, og helt til der endepotta er skjøta på.
dreaz Skrevet Januar 4, 2005 Skrevet Januar 4, 2005 eller universalcat.. i 2 eller 2,5" som brukes på effektannlegg. kan du sveise litt sparer du mye på denne.. ca 1500,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå