Riefarn Skrevet Januar 2, 2005 Share Skrevet Januar 2, 2005 Skal bestille nye speil nå, og lurer på om det er 3 eller 4 polet som sitter i en 93mod 320? Mener jeg sjekka det i høst, var det ikke 3 a? hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2005 var vist 4 leninger, antar dette er 4polet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Januar 2, 2005 Share Skrevet Januar 2, 2005 Hmm. dette er jeg også litt interressert i. Kjøpte meg nemlig M3 speil uten å sjekke hvilken plugg jeg har på bilen. Speilene jeg kjøpte skal visstnok ha oppvarming. Kan det være det som er forskjellen mellom 3 og 4-polet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2005 hmm... godt spørsmål jeg har ikke oppvarming på mine "gamle" speil, og hadde 4 pol.. sikkert noe med modell å gjøre.... kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Januar 2, 2005 Share Skrevet Januar 2, 2005 Jeg har oppvarming i orginalspeilene også så det blir spennende å se hva som virker etterpå. Hadde vært greit å beholdt den funksjonen iallefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå