Breitling Skrevet Januar 3, 2005 Skrevet Januar 3, 2005 Selger et helt nytt og ubrukt neonkit. Innholder to 122 cm lange neon rør, to 92 cm lange neon rør, bryter med innebygd sikring og alt som trengs for å installere dette. Detaljert koblingsskjema medfølger Nypris 1.495,- selges for 800,- MÅ BORT, SELGES FOR 500,-
BMW_Bornholm Skrevet Januar 8, 2005 Skrevet Januar 8, 2005 Selger et helt nytt og ubrukt neonkit.Innholder to 122 cm lange neon rør, to 92 cm lange neon rør, bryter med innebygd sikring og alt som trengs for å installere dette. Detaljert koblingsskjema medfølger Nypris 1.495,- selges for 800,- Jeg er meget interesseret.... Bor i Danmark, men du kan vel sende det hertil, ik??? Skriv til mig på mortenrotvit@mail.dk
///MoePower Skrevet Januar 26, 2005 Skrevet Januar 26, 2005 Hei! Jeg bor i tromsø.. MEG kan du sikkert sende til?? eller?? Gir deg de 800kr`ene du skal ha jeg! Er d greit?? Lyser de godt opp under bilen eller?? nesten som på 2 fast 2 furius holdt jeg på å si.. hehe Send meg PM så Kan vi jo bli enige!! Over PM så kan du blandt annet få mailadressen min, så kan vi diskutere nærmere der!!.. Ps. VELDIG INTRESSERT!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå