Peoplez Skrevet Januar 3, 2005 Share Skrevet Januar 3, 2005 Hei! Lurer på å kjøpe en e46. Noen som har noen råd tips? lurer på en 1999/2000 mod. her er en eg har sendt forespørsel på: http://www.finn.no/finn/viewimage;pdc=1 ... 79.000%2C- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 3, 2005 Share Skrevet Januar 3, 2005 Her er en 318 i 99mod km94.000 oxo til 179k Har jeg vert deg.... Hadde jeg lagt på litt å fått en litt nyere bil... Denne f.eks En 320IA 2000mod med 51.000km og til 199k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 3, 2005 Share Skrevet Januar 3, 2005 Den grønne var jo fin den, men 2000-mod 320iaen må da være et bedre kjøp. Jeg har derimot mine tvil til at det faktisk er bilen på bildet, for E46 fikk da ikke faceliften før som 2002-modell! Er det virkelig den der må det være kollisjonsskade og ombygging eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 3, 2005 Share Skrevet Januar 3, 2005 Stod dette i annonsen: 51000 km, Klima, Cruisecontroll, El. vinduer x 2, Alu. felger, Antispinn, Sentrallås, Regnsensor, ABS, Airbag, Radio/CD, Varmeseter, S./V. hjul, Servo, Farget glass, 2002 facelift, steptronic,lakkerte lister, Klima,ASC,hvite blinklys, Nylig tatt gjennomgang hos BMW, påkostet. Meget gunstig pris, Kr. 199.000,- Tlf: 32880347 (90689) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 3, 2005 Share Skrevet Januar 3, 2005 A-ha. Vel, det er jo positivt, men jeg hadde forhørt meg *grundig* om hvorfor det har blitt gjort, for det er jo noe som koster en god del. Typisk ting som gjøres i forbindelse med kollisjonsskade... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 3, 2005 Share Skrevet Januar 3, 2005 Ja det hadde ikke vert dumt det... Men sånn første inntrykk virker det som et godt kjøp... Bra med utstyr og lav km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Januar 3, 2005 Share Skrevet Januar 3, 2005 Ja det hadde ikke vert dumt det... Men sånn første inntrykk virker det som et godt kjøp... Bra med utstyr og lav km Det er jo en veldig populær hobby og skru tilbake km på bmw da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 4, 2005 Share Skrevet Januar 4, 2005 Bilen blir jo solgt fra forhandler da, så du har nok en garanti for det. Viser det seg at han selger biler som er skrudd tilbake blir det jo smekk på fingrene dessuten er vel tilbakeskruings sporten forbeholdt mest import biler og eldre modeller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 4, 2005 Share Skrevet Januar 4, 2005 Da kommer jeg med det jeg har sagt før da.. Velg absolutt 320'n fremfor 318'n. Tror du kommer til å like 6'ern mer en 4'ern, selv om den antageligvis bruker endel mer bensin. Go lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå