Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den grønne var jo fin den, men 2000-mod 320iaen må da være et bedre kjøp. Jeg har derimot mine tvil til at det faktisk er bilen på bildet, for E46 fikk da ikke faceliften før som 2002-modell! Er det virkelig den der må det være kollisjonsskade og ombygging eller noe?

Skrevet

Stod dette i annonsen:

51000 km, Klima, Cruisecontroll, El. vinduer x 2, Alu. felger, Antispinn, Sentrallås, Regnsensor, ABS, Airbag, Radio/CD, Varmeseter, S./V. hjul, Servo, Farget glass, 2002 facelift, steptronic,lakkerte lister, Klima,ASC,hvite blinklys, Nylig tatt gjennomgang hos BMW, påkostet. Meget gunstig pris, Kr. 199.000,- Tlf: 32880347 (90689)

Skrevet

A-ha. Vel, det er jo positivt, men jeg hadde forhørt meg *grundig* om hvorfor det har blitt gjort, for det er jo noe som koster en god del. Typisk ting som gjøres i forbindelse med kollisjonsskade...

Skrevet

Bilen blir jo solgt fra forhandler da, så du har nok en garanti for det. Viser det seg at han selger biler som er skrudd tilbake blir det jo smekk på fingrene :P dessuten er vel tilbakeskruings sporten forbeholdt mest import biler og eldre modeller.. :wink:

Skrevet

Da kommer jeg med det jeg har sagt før da.. Velg absolutt 320'n fremfor 318'n. Tror du kommer til å like 6'ern mer en 4'ern, selv om den antageligvis bruker endel mer bensin. Go lyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...