Gå til innhold

Startsolenoid på dieselpumpe 88' 324 td.

Tore Diesel
 Share

Anbefalte innlegg

er d ingen som vet noe om dette???? såg på det der i dag når han var borte med meg og jeg ble merkelig forundra på va dette kunne være. noen som har tegning over el nettet til den dingsen der for og se om den går innom noe rele eller noe???? :) snodig problem d derre der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei, dette så rimelig skralt ut gitt! Ikke mange som kan hjelpe meg med dette problemet.

Etter å ha feilsøkt i over ei uke selv, pluss at jeg har vært i kontakt med flere verksmestere og speialister på dieselpumper og diverse bosch deler, sitter jeg igjen med null og ingenting.

Ikke engang på flere bmw verksteder er det så mye som ett eneste tips å få! Virker som om jeg er den eneste i hele landet som i det hele tatt har tenkt tanken på å skru på en slik motor.

Får vel bare bite i det sure eplet og peise bilen inn på bilversted, slik at de får feilsøke på de akkurat samme tingene som jeg har gjort, og samtidig betale den feite regninga som kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel bare bite i det sure eplet og peise bilen inn på bilversted, slik at de får feilsøke på de akkurat samme tingene som jeg har gjort, og samtidig betale den feite regninga som kommer.

Prøv å få en fastpris først. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja godeste Kjell, det er veldig rart :)

Cash er det nok av ja! Det er godt å ha så innmari med kroner egentlig :)

He he, nei det eneste det blir nok av her i gården, det er gjeld, som viser seg å øke i takt med gamle biler som ankommer gårdsplassen!

Tror det er vanskelig å få fastpris på slik feilsøking gitt, men jeg kan hvertfall sette et tak, på hva jeg maksimalt er villig til å betale, men det er trist å nå det taket uten at det har funnet ut noe også.

Håper på det beste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...