Gunnar Skrevet Januar 4, 2005 Share Skrevet Januar 4, 2005 Noe for de... eh... skal vi si litt mer ekstreme? av E36-folket: Mer info: http://www.mitec-tuning.de/BMW328.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Januar 4, 2005 Share Skrevet Januar 4, 2005 hmm.hvem har tatt bilde av bilen min nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 4, 2005 Share Skrevet Januar 4, 2005 Faktisk ikke dummen den der, med tanke på gjennomførsel. MEN bilen hadde vært mye penere uten spoileren på bakluken, baklyktene og det chrome greiene over pottene. De chrome greiene der var faktisk det styggeste på hele bilen. tror det hadde vært bedre uten DTM looken på pottene også. Fått de strakt rett ut hadde vært mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Januar 4, 2005 Share Skrevet Januar 4, 2005 Knall tøff bil! Men han kunne spart seg spoileren di dere chrome greiene over pottene og baklyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Januar 4, 2005 Share Skrevet Januar 4, 2005 Veit du om det er motor i bilen og eller er det bare alt annet som er overdimensjonert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Januar 4, 2005 Share Skrevet Januar 4, 2005 Skikkelig showbil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 4, 2005 Share Skrevet Januar 4, 2005 Den sorte leppa under fronten må bort... felgene var stygge..eksospottene kunne vært strake og han kunne spart seg for de alu dekslene bak (hvis det er mulig å ikke ha dem, blir fort stygge sorte merker i lakken etter slike rør som peker oppover) + at han kunne att vekk de røde refleksene helt nederts på bakfangeren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Januar 4, 2005 Share Skrevet Januar 4, 2005 Den der var bare snax da Kunne fint rullet gjennom Stavanger sentrum en lørdagskveld bak rattet i den asså.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2005 Bare jeg som synes den var litt over the top, og en smule harry? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 4, 2005 Share Skrevet Januar 4, 2005 Bare jeg som synes den var litt over the top, og en smule harry? Jeg har ikke kommet til å "laget" min egen bil slik nei. Hadde blitt en del mer diskret viss jeg hadde hatt samme sum å brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Januar 4, 2005 Share Skrevet Januar 4, 2005 Veit du om det er motor i bilen og eller er det bare alt annet som er overdimensjonert? Di der stengene inni bilen bak burde jo tyde på at det er en løpsbil... Så da er det nok krefter i den også kan jeg tenke meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Januar 4, 2005 Share Skrevet Januar 4, 2005 Hvis dere ser på linken så ser dere at det er en 328! Tror ikke det er noe løpsbil fordi om det er veltebur i den nei. Det er nok mest for utseendets skyld. Hadde det vært løpsbil hadde han byttet ut til lettere seter og fjernet alt unødvendig dill. Ingen løpsbiler ville hatt det eksos anlegget! Masse ekstra vekt til ingen nytte. Stylingen er jo også sånn billig glassfiber etterligning. Mulig det er lettere enn BMW sin orginale men ser ikke like fint ut. Er det bare jeg som reagere på eksos anlegget på bilen? 4 utløp? Ka farsken!!! Er NULL poeng i det så lenge det ikke går 4 rør helt fra motoren. Er det f eks 2 utløp skal det også gå to rør helt fra grenrøret/manifoilen ellers så er det bare ekstra vekt til ingen nytte. Det eneste fine på den bilen er bremsene, hjulene og senkesettet! Hva er maksimal felg/dekk dimensjon som går på E36 foresten uten å modifisere skjermbuer og at de subber? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Januar 5, 2005 Share Skrevet Januar 5, 2005 Det er nok bare en showbil, ja. Ikke det at den er noen sinke, for det er den garantert ikke, men det er definitivt ikke en løpsbil. -Ingen motoroppgraderinger (som jeg fant på websiden hvertfall) -Buret er bare baki -Stereo med subwoofere -Tungt eksosanlegg -Tung innredning (og alt for mye innredning) -Ikke FIA stoler -Alt for brede og store hjul (tunge) -Tung styling -Airbag(er) +mange andre ting Men den gjør seg nok veldig bra på ustilling, og på klubbtreff med banekjøring! Sikkert en gøyal bil..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Januar 20, 2005 Share Skrevet Januar 20, 2005 Uuuutrolig ølstøgge felger ødela hele looken.. Med andre hjul hadde bilen sett MØE bedre ut uten tvil.. Bernt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Januar 20, 2005 Share Skrevet Januar 20, 2005 Enig i at felgene var mindre pene ja... Syns at fargen var helt pyton og jeg da, og at frontleppa burde vert lakkert.. Ellers var jo bilen grei nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå