Gå til innhold

Spesiell E36 coupé...

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Faktisk ikke dummen den der, med tanke på gjennomførsel.

MEN bilen hadde vært mye penere uten spoileren på bakluken, baklyktene og det chrome greiene over pottene. De chrome greiene der var faktisk det styggeste på hele bilen. tror det hadde vært bedre uten DTM looken på pottene også. Fått de strakt rett ut hadde vært mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sorte leppa under fronten må bort... felgene var stygge..eksospottene kunne vært strake og han kunne spart seg for de alu dekslene bak (hvis det er mulig å ikke ha dem, blir fort stygge sorte merker i lakken etter slike rør som peker oppover) :P + at han kunne att vekk de røde refleksene helt nederts på bakfangeren... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit du om det er motor i bilen og eller er det bare alt annet som er overdimensjonert?

Di der stengene inni bilen bak burde jo tyde på at det er en løpsbil...

Så da er det nok krefter i den også kan jeg tenke meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere ser på linken så ser dere at det er en 328!

Tror ikke det er noe løpsbil fordi om det er veltebur i den nei. Det er nok mest for utseendets skyld. Hadde det vært løpsbil hadde han byttet ut til lettere seter og fjernet alt unødvendig dill. Ingen løpsbiler ville hatt det eksos anlegget! Masse ekstra vekt til ingen nytte.

Stylingen er jo også sånn billig glassfiber etterligning. Mulig det er lettere enn BMW sin orginale men ser ikke like fint ut.

Er det bare jeg som reagere på eksos anlegget på bilen? 4 utløp? Ka farsken!!! Er NULL poeng i det så lenge det ikke går 4 rør helt fra motoren. Er det f eks 2 utløp skal det også gå to rør helt fra grenrøret/manifoilen ellers så er det bare ekstra vekt til ingen nytte.

Det eneste fine på den bilen er bremsene, hjulene og senkesettet!

Hva er maksimal felg/dekk dimensjon som går på E36 foresten uten å modifisere skjermbuer og at de subber?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok bare en showbil, ja. Ikke det at den er noen sinke, for det er den garantert ikke, men det er definitivt ikke en løpsbil.

-Ingen motoroppgraderinger (som jeg fant på websiden hvertfall)

-Buret er bare baki

-Stereo med subwoofere

-Tungt eksosanlegg

-Tung innredning (og alt for mye innredning)

-Ikke FIA stoler

-Alt for brede og store hjul (tunge)

-Tung styling

-Airbag(er)

+mange andre ting

Men den gjør seg nok veldig bra på ustilling, og på klubbtreff med banekjøring! Sikkert en gøyal bil.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...