boost Skrevet Januar 4, 2005 Share Skrevet Januar 4, 2005 ein kompis sa det gjekk ann å bytte ifra tysk til engelsk på Check Control`n noen som har greia på korleis det kan gjerast.. ??? er på ein 320 93 mod. . e-36... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Januar 21, 2005 Share Skrevet Januar 21, 2005 Jeg gjorde dette idag. Holdt inne check knappen og satte på trinn ACC på nøkkelen. Da gikk det ca 20 sekunder så skiftet den til UK english, samme prosedyre en gang til og den skiftet til US English.. Enkelt ! Festlig at tidligere eiere sikkert har irritert seg i 11 år over tysk språk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas Skrevet Januar 21, 2005 Share Skrevet Januar 21, 2005 Nå har jeg å gjort det.. Veldig enkelt. Takk for tipset=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Januar 21, 2005 Share Skrevet Januar 21, 2005 Hmm gjelder dette på alle typer BMW? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Januar 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2005 ja funker dette på e-36 ???? ska testa detta i morgo:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Januar 24, 2005 Share Skrevet Januar 24, 2005 Jeg har ikke kjørecomputer,kun checkcontrol.Har en knapp ved siden av turteller som som er til checkcontrol. Tenkte jeg skulle prøve dette trikset men det gikk ikke har fortsatt tysk språk. Prøvde og holde inne checkcontrol knappen og satte på tenninga men da kom det bare opp "Test nr 1" tror jeg det var i displayet.....Skal man holde knappen inne lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Januar 24, 2005 Share Skrevet Januar 24, 2005 Har også prøvd denne metoden på min, men funka ikke. Kanskje fordi den er importert? Eller at det bare funker på eldre modeller? Har kjørecomputer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå