Gå til innhold

Om bmw 528


turbo79
 Share

Anbefalte innlegg

Den har alt utstyr inkl tv/navi. Det eneste jeg kan se at "mangler" er ryggesensor, men tror ikke det var en mulig option på så tidlig modell.

Alle servicer er fulgt, og(eller men) den er senket.

Lettmet. felg vinter

Lettmet. felg sommer

Xenonlys

Takrails

Metallic lakk

Oppvarmede seter

Sentrallås

El.vinduer

Elektriske speil

Takluke

Klimaanlegg

Air Condition

Radio/CD

Radio/kassett

Cruisekontroll

Skinninteriør

Farget glass

Bagasjeromstrekk

Navigasjonssystem

Kjørecomputer

Regnsensor

Airbag foran

Sideairbager

ABS-bremser

Antispinn

Stålbjelker

Alarm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kan få kjøpt min, skal studere..

98 528ia - levert ny i norge hos autozentrum, 130'km, en eier før meg, masse utstyr, bla. Xenon, sportstoler, senket, org. aerodynamisk leppe, Orientblue met, m/sandbeige sportskinn,ryggesensor,el.glass soltak, el. rollo, rullgardiner i sidevinduene bak, hvite blinkers, 18" Race2000 felger eller 18" BBS RX2 - (ditt valg) fult servicehefte fra Autozentrum. Bedant holdt! ta kontakt om du er interessert da :)

225.000kr billig for denne bilen!

IMG_21611.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryggesensor var nok før ute enn 98 ja, har selv en 97mod og den har ryggesensor.

Veldig varierende priser ser jeg, alt ifra 175000-249000 for touring'n ser jeg. (AutoDB) Går vel mye på hvordan bilen er, er vel stortsett det samme utstyret på alle (+/- litt), Bilen du har tenkt å kjøpe har ihvertfall ikke gått mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan få kjøpt min, skal studere..

98 528ia - levert ny i norge hos autozentrum, 130'km, en eier før meg, masse utstyr, bla. Xenon, sportstoler, senket, org. aerodynamisk leppe, Orientblue met, m/sandbeige sportskinn,ryggesensor,el.glass soltak, el. rollo, rullgardiner i sidevinduene bak, hvite blinkers, 18" Race2000 felger eller 18" BBS RX2 - (ditt valg) fult servicehefte fra Autozentrum. Bedant holdt! ta kontakt om du er interessert da :)

225.000kr billig for denne bilen!

Har du flere bilder av bilen? Så pen ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...