Aguilera Skrevet Januar 5, 2005 Share Skrevet Januar 5, 2005 Når jeg kjørte hjem fra jobb idag hadde jeg jo stereoen på full guff som vanli, og plutseli forsvant lyden! Ikke noe smell, eller noe som skulle tyde på sprengte høytalere heller (som pleier ver problemet når jeg spiller ) Lyden bare forsvant...og sangen fortsatte å "tikke & gå" på displayet.. Hva kan ver grunnen til dette? Jeg har ikke noen særlig peiling på sånne tekniske ting, så d var lite aktuellt å bjynne å grave inni ledningene og sånn... men noen som vet hva dette kan ver?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Januar 5, 2005 Share Skrevet Januar 5, 2005 Har du ekstern forsterker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Januar 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2005 Set - Nei, jeg har ikke forsterker..hmmm, NEI, jeg har ikke skrudd av lyden Morsomt...Er ikke så blond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 Eg tror det kan vere at cd spilleren ble varm, men da burde det vert lyd idag! og vist sikringen til spilleren hadde vert gåen så hadde du ikkje fåt på spilleren! Du kan jo ta ut spilleren vist du klarer! Og så ser du om alle ledningene sitter fast, at det ikkje er noen lause og så er det sånne kontakter, koblinger, akkuratt som noen klosser med masse ledninger i. kontroler om disse sitter skikkelig fast. Vist alt dette er i orden kan det jo hende at du må investere i ny cd spiller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 Har du ISO-kontakt i bilen er det jo 2 minutter å bytte til en spiller fra en annen bil. Jeg ville prøvd det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 Kanskje forsterkeren i spilleren har tatt kvelden..?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 kan være en pluss og minus kabel som går til høytalerne som har kontakt da forsvinner lyden kan være + har åpnet seg et sted å treffer gods da vill dette skje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2005 Hmm, det var nok desverre ikke lyd idag heller nei Iso kontakt har jeg ikke peiling på hva er hehe... Men jeg får ta den for meg nå til helga å prøve å få den ut & sjekke om ledningene står i sånn som de skal, viss ikke så får d bli en ny spiller ja.... Har tenkt lenge på en ny en, ettersom denne er blitt så vanskelig med brente cd`r... Er jo ikke akkurat ny heller da...såh!!Er vel 3-4 år nå Noen som har anbefalinger på sånne? Ikke så altfor dyr da...har ikke råd til sånnt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 ISO-kontakt er bare en standardsak. Men ta deg en tur til Bilradiospesialisten, så fikser Mr.Stream noe greit til deg. Neida, han er vel lite i butikken, men uansett: http://www.bilradiospes.no/prod_detalje ... e9842c9827 http://www.bilradiospes.no/prod_detalje ... e9842c9827 http://www.bilradiospes.no/prod_detalje ... e9842c9827 Mange veldig billige alternativer der, selvfølgelig med MP3 (et must!). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2005 Oooh, var skikkeli nice - price på di der sikker på at d ikke bare er sånne superjuletilbud da? Var nesten for godt til å ver sant.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 Tjah. Mulig det er midlertidig, men tilbudene pleier å vare ganske lenge. Dessuten har de så godt som alltid noen CD-spillere med MP3 på tilbud der, så det ordner seg alltids. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=825 Anbefaler denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå