Gå til innhold

Chip E36

325iCoupe
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg skal chippe min e36.. for å få bestilt chip`en må jeg oppgi nr på styreenheten som begynner på 0261... hvor sitter den?

Helt sikker på at du vil "rote bort" penger på dette? De som har chippet følgende bil, er ikke akkurat fornøyd. Eneste de merket var at turtallsperren ble flyttet og kanskje litt i mellomregisteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være du får problemer med frakt pga lengde. Alt over 42tommer (~106cm) går ikke via normal postgang.

Hvis du glemmer lengden for en stund så vil vekten alene koste deg >$100 i frakt.

=> 6100kr hvis frakt er satt til $100.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke vurdert å få bilen omprogramert istedet? Det resulterer som regel i mindre problemer i ettertid ettersom ikke noe er gjort fysisk med styreenheten,slipper f.eks problemer med loddepunkter/vakkel i forbindelsene.Samtidig så er jo det som regel en del billigere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke vurdert å få bilen omprogramert istedet? Det resulterer som regel i mindre problemer i ettertid ettersom ikke noe er gjort fysisk med styreenheten,slipper f.eks problemer med loddepunkter/vakkel i forbindelsene.Samtidig så er jo det som regel en del billigere :)

Hvor kan man få gjort dette? Pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... det der veit jeg ikke no om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i OSlo er det i alle fall flere firmaer som utfører dette,prisen varierer en god del,akkurat som ved chip.Men får fint omprogrammert motorstyreenhet for 3000-4000,- kr :) Har fått dette gjort selv og ble svært fornøyd med resultatet :D .Men er nok helt klart smart og kombinære dette med f.eks luftfilter/eksos.Momentet i motoren ble MYE bedre etter omprogrammering+ at turtallsperren er flyttet 1000 o/min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...