x25Touring Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 Får opp en feilkode av og til. ESD regelet? Noen som vet hva dette er for noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2005 Ingen som har vært borti denne feilkoden?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 Jeg har ikke, og det ser ikke ut som Google heller har hørt om den, noe som er relativt sjeldent... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 Tysk display? Er ikke ESD endschalldampfer (lyddemper) da? Og reglet er nok i nærheten av det det står, men sikkert ikke 100% riktig. Har ikke E34 en styrt ventil på eksosen? Og det kan i så fall være denne det er problem med. Dette er bare mine tanker, ingen fasit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2005 Ja tysk display. Fikk satt den over på engelsk i dag, men har ikke fått opp feilkoden siden da. Får se hva den sier på engelsk, hvis den kommer igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Januar 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2005 Har nå fått opp feilkoden etter at jeg gikk over på engelsk. Men den viser fortsatt det samme. Merkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå