Proffen Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 Har en BMW318i 1992 modell. Den står å små jager litt på tomgang. Og når jeg står kø å bilen går på 1ste gear med litt gass,så nøkker den. Gir jeg litt mer gass så slutter den å nøkke. Er det noen som vet hva dette kan komme av?. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 Det kan skyldes tomgangsregulatoren,ettersom det forsvinner når du gir litt gass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 Kan og vere lambda soundet, den som måler oxygen nivåete i eksosen og forteller hjernen ka fuel mix motoren skal få! Rett meg vist eg har feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 Falsk luft? Ihvertfall greit å utelukke før du går på dyrere reparasjoner. Bare å finne frem en boks med startgass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proffen Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2005 Hei. Takk for alle tipsene. Skal gi tilbakemelding når jeg har funnet feilen. MVH 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr T Skrevet Januar 7, 2005 Share Skrevet Januar 7, 2005 Tror Ettertenning er inne på noe. Jeg måtte ialle fall skifte en dings (ikke spør hva og hvor, husker ikke hva verkstedet sa) på min 92 318i som også jaget på tomgang. Det skjedde etter en motorvask med høytrykkspyler. Visste egentlig at det ikke var lurt, og det ble altså bevist i praksis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå