Sperre Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 Heihei, var litt uheldig en dag og kantkjørte den ene felgen Noen som vet om det er noen i Telemark som fikser felger for en billig penge ? Notodden/Kongberg/Drammen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 Eneste jeg vet om er disse.. http://www.felgservice.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 Det er relativt få som driver med slikt. I Sarpsborg er det noen, og jeg har også hørt at det skal være noen i Sandefjord, men vet ikke hva de heter. Sfjord er jo ikke så langt fra Telemark. Her er link til de i drittluktbyen : http://www.sarpsborg-karosseri.no/felgretting.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2005 Lønner det seg på èn kantkjørt felg som jeg skal gi 3000 ,- for ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 noen som har erfaring med felgservice folka, klarer dem virkelig å reparere EXTREM BRUTAL KANTKJØRTE FELGER. snakk om 18toms BBS Motorsport felger som har sitti på en Quattro.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 Jeg hadde et par skeive 17", kjørte bare rett til Dekkspesialisten på Bøleveien i Skien, de ordna det de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 hvor mye kosta det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå