Desloch Skrevet Januar 6, 2005 Skrevet Januar 6, 2005 (endret) Selger unna min Sony cd-spiller. Spilleren tar mp3-filer, og har en veldig god lydgjengivelse. Spilleren er så og si ubrukt (ikke spilt mer enn 1 time), og 100% strøken. Leveres i original embalasje.Spilleren har BBE® MP Digital, som gir veldig bra lydgjengivelse av mp3-filer. Man merker seriøst forskjell! Dersom man ønsker å koble den til forsterker, så har den i tillegg 4v pre-out for maksimal ytelse! Jeg forhandler Sony, og kan med trygghet si at dette er veldig bra spiller til en rimelig penge. Selger den unna fordi den ikke helt matcher interiøret i bilen (skal kjøpe F8800, som er samme spiller, men annet design) . Estimert utsalgspris i butikk er 4300 kr.Spilleren har INGEN feil eller mangler, og leveres med ny garanti.Prisantydning: 2.490,-http://www.sony.no/ShowProduct.do?site= ... =CDX-F7700 Endret Oktober 11, 2015 av Desloch
dreaz Skrevet Januar 9, 2005 Skrevet Januar 9, 2005 Selger unna min Sony cd-spiller. Spilleren tar mp3-filer, og har en veldig god lydgjengivelse. Spilleren er så og si ubrukt (ikke spilt mer enn 1 time), og 100% strøken. Leveres i original embalasje.Spilleren har BBE® MP Digital, som gir veldig bra lydgjengivelse av mp3-filer. Man merker seriøst forskjell! Dersom man ønsker å koble den til forsterker, så har den i tillegg 4v pre-out for maksimal ytelse! Jeg forhandler Sony, og kan med trygghet si at dette er veldig bra spiller til en rimelig penge. Selger den unna fordi den ikke helt matcher interiøret i bilen (skal kjøpe F8800, som er samme spiller, men annet design) . Estimert utsalgspris i butikk er 4300 kr.Spilleren har INGEN feil eller mangler, og leveres med ny garanti.Prisantydning: 2.890,-Ring/SMS til 951 40 567, eller mail/msn til...........http://www.sony.no/ShowProduct.do?site= ... =CDX-F7700 pris på 2 12"ere i den 5kanta xplod serien?
Desloch Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Skrevet Januar 9, 2005 De finnes i flere størrelser... Men, Sony er mye bedre på spillere enn på sub'er
cmn Skrevet Januar 9, 2005 Skrevet Januar 9, 2005 Veldig synd at jeg allerede har spiller. Ellers hadde det her vært VELDIG interessant! Ser jo bra ut, pluss at prisen virker lav!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå