Mr T Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 Spesiell front... http://www.vimenn.com/?article_id=22771 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 Jeg trodde det der var en spøk første gangen jeg så det. Kan ikke fatte hva de tenker med. Skulle de først endret utseendet på bilen kunne de heller tatt noe BMW har vært mindre heldige med. Ser ut som BMW 6-serie SCREAM EDITION det der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 den fronten ble i meste laget for meg... Den ellers så elegante 6-eren ble plutselig stygg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 det har vel noe med luft å gjøre... Mer åpent for å gi mer luft til motoren... Men pent? Tja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 BMW klarer da gi nok luft til V10 på 500hk uten å grise til hele bilen, så da burde Hartge klare å finne en bedre løsning til 420hk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Januar 7, 2005 Share Skrevet Januar 7, 2005 Enig med deg Gunnar, de kunne fått til noe annet når det gjelder grillen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 7, 2005 Share Skrevet Januar 7, 2005 Sikker på at ingen som føkker her nå? Har bildet av Hartge sin 645CI fra før... Den over der ligner ikke grisen en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Januar 7, 2005 Share Skrevet Januar 7, 2005 Synest den var rå eg !! Såg litt syko sinna ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Januar 7, 2005 Share Skrevet Januar 7, 2005 Holder en finger på balleknalle`s konklusjon. Det der var skikkelig tragisk Sikkert noen tidligere designere hos Auda som har fått seg vikarjobb hos Hartge Fronten på 6`er Hartge ligner litt på denne Audi A6 = Litt likere den, men ser fortsatt ikke naglet ut! Balleknalle`s versjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Januar 7, 2005 Share Skrevet Januar 7, 2005 Kanskje det er Hartage 645CI 5,1 Kurt Nilsen Limited Edition? Sinna stygt var det hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Januar 7, 2005 Share Skrevet Januar 7, 2005 Må være kødd. Se på lyktene. De er jo ikke på linje engang. Noe som ikke stemmer med det derre. Hvis det mot formodning skulle være reelt, kommer jeg til å avbestille bilen, og heller vente på at M6 slippes. DREAM ON!!!! Skulle vært mulig å "zappet" noen av drømmene over til virkelighet. ÆÆÆÆÆÆÆÆÆæææææææææææææææææHhh!!!! Har lyst på en ny BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 7, 2005 Share Skrevet Januar 7, 2005 Kunne godt tenkt meg at det var kødd, men jeg mener å ha sett den bilen der på bilde fra en messe?! Har jeg drømt, eller er det flere som har sett den? Kan jo være den ikke har noe med Hartge å gjøre, men jeg tror den finnes... DREAM ON!!!! Skulle vært mulig å "zappet" noen av drømmene over til virkelighet. ÆÆÆÆÆÆÆÆÆæææææææææææææææææHhh!!!! Har lyst på en ny BMW Pfft. Du er ikke alene. Og jeg tror min bil er eldre enn din... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 7, 2005 Share Skrevet Januar 7, 2005 Er det ikke litt rart at man ikke finner denne style-komboen på Hartge's egne hjemmesider? Var helt grusom iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 7, 2005 Share Skrevet Januar 7, 2005 Er det ikke litt rart at man ikke finner denne style-komboen på Hartge's egne hjemmesider? Absolutt! Har også sett etter denne fronten under tilgjengelig eksteriør til 6-serien, men finner den ikke. At ET blad kan gå på noe eventuelt lureri kan jeg kanskje forstå, men hvis du ser på artikler andre steder, så kan en begynne å lure: http://www.sport1.de/coremedia/generato ... __mel.html DSF/Sport1 er rimelig seriøse, og hører også hjemme i Hartge sitt hjemland. Skulle vel trodd noen (Hartge selv?) hadde skreket ut om det var bare tull? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 7, 2005 Share Skrevet Januar 7, 2005 Hmm... Kan hende at den er så ny at de ikke har oppdatert nett sida si kanskje ... Hartge har mye fint, men også mye "litt" på kanten... Men den 6 serien tar kaka.... Carl I. Hagen Edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå