Gå til innhold

Hartge 645CI 5,1

Mr T
 Share

Anbefalte innlegg

41dbc3b0c1b41.jpg

41dbc39071179.jpg

Jeg trodde det der var en spøk første gangen jeg så det. Kan ikke fatte hva de tenker med. Skulle de først endret utseendet på bilen kunne de heller tatt noe BMW har vært mindre heldige med. Ser ut som BMW 6-serie SCREAM EDITION det der...

HD%20Scream%20II.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder en finger på balleknalle`s konklusjon. Det der var skikkelig tragisk :drink:

Sikkert noen tidligere designere hos Auda som har fått seg vikarjobb hos Hartge #-o

Fronten på 6`er Hartge ligner litt på denne :iwant:

Audi A6 = :mrgreen: Litt likere den, men ser fortsatt ikke naglet ut!

Balleknalle`s versjon :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være kødd. Se på lyktene. De er jo ikke på linje engang. Noe som ikke stemmer med det derre.

Hvis det mot formodning skulle være reelt, kommer jeg til å avbestille bilen, og heller vente på at M6 slippes.

DREAM ON!!!! [-o< Skulle vært mulig å "zappet" noen av drømmene over til virkelighet. ÆÆÆÆÆÆÆÆÆæææææææææææææææææHhh!!!! :!:

Har lyst på en ny BMW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne godt tenkt meg at det var kødd, men jeg mener å ha sett den bilen der på bilde fra en messe?! Har jeg drømt, eller er det flere som har sett den? Kan jo være den ikke har noe med Hartge å gjøre, men jeg tror den finnes...

DREAM ON!!!! [-o< Skulle vært mulig å "zappet" noen av drømmene over til virkelighet. ÆÆÆÆÆÆÆÆÆæææææææææææææææææHhh!!!! :!:

Har lyst på en ny BMW

Pfft. Du er ikke alene. Og jeg tror min bil er eldre enn din... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt rart at man ikke finner denne style-komboen på Hartge's egne hjemmesider? :?:

Absolutt! Har også sett etter denne fronten under tilgjengelig eksteriør til 6-serien, men finner den ikke.

At ET blad kan gå på noe eventuelt lureri kan jeg kanskje forstå, men hvis du ser på artikler andre steder, så kan en begynne å lure:

http://www.sport1.de/coremedia/generato ... __mel.html

DSF/Sport1 er rimelig seriøse, og hører også hjemme i Hartge sitt hjemland. Skulle vel trodd noen (Hartge selv?) hadde skreket ut om det var bare tull?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...