painkiller24 Skrevet Januar 7, 2005 Share Skrevet Januar 7, 2005 Noen som vet om hvor jeg f.eks kn finne en katalog eller lignende over interiør deler? Tenker hovedsakelig på dashbord/midtkonsoll. Har vanlig analog klokke der og et lite oppevaringsrom under. Og ved siden av brekket en stygg kassett holder`!`!`!`! `Ingen som har kassetter i bilen lenger vel!!! Det burde jo gå ann og få tak i andre ting som evt passer på samme plassen. Har jo ikke verdens største askebeger heller i bilen. Sitter litt dumt til også!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 7, 2005 Share Skrevet Januar 7, 2005 Interiør deler finner du litt av hos f.eks. www.schmiedmann.com (gå inn på den danske siden, da den i Norge ikke har så mye utvalg.) Du kan f.eks. bytte ut klokken med en liten digital klokke, kasettholderen kan byttes ut med en slik ting du kan sette fra den en 0.5 liters flaske i. Blir også en del penere viss du kjøper deg midtarmlene. Det burde jo gå ann og få tak i andre ting som evt passer på samme plassen. Har jo ikke verdens største askebeger heller i bilen. Sitter litt dumt til også!! Du røyker vel ikke i din kjære bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
painkiller24 Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2005 He.he! Hender innimellom jeg tar en liten røyk i den desverre. Ihvertfall visst det er kaldt ute. Men ikke uten full gjennomlufting. Har allerede midtarmlene i skinn! Eller "fake" skinn da! Tenkte om det funka med et lite oppbevaringsrom under der.. ¨ Har ikke BMW noe orginal greier også kanskje. Har sett flere som har det litt anderledes enn meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 7, 2005 Share Skrevet Januar 7, 2005 For å si det enkelt. Jeg hadde snudd og blitt totalt uinterresert viss bilen hadde vært røyket i Denne er en original vare iallefall: Fant ikke den digitale klokken i farta.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
painkiller24 Skrevet Januar 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2005 Vet det trekker ned ja.. Tok min siste røyk i bilen i går... Den delen der? passer den inn under armlene da? Litt dumt å måtte ha armlene oppe visst jeg skal ha noe der kanskje!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 8, 2005 Share Skrevet Januar 8, 2005 Tar vekk kasettholderen og setter den der nedi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå