Gå til innhold

Interiør E-36

Share

Anbefalte innlegg

Noen som vet om hvor jeg f.eks kn finne en katalog eller lignende over interiør deler? Tenker hovedsakelig på dashbord/midtkonsoll. Har vanlig analog klokke der og et lite oppevaringsrom under. Og ved siden av brekket en stygg :shock: kassett holder`!`!`!`! :shock: `Ingen som har kassetter i bilen lenger vel!!!

Det burde jo gå ann og få tak i andre ting som evt passer på samme plassen. Har jo ikke verdens største askebeger heller i bilen. Sitter litt dumt til også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interiør deler finner du litt av hos f.eks. www.schmiedmann.com (gå inn på den danske siden, da den i Norge ikke har så mye utvalg.) Du kan f.eks. bytte ut klokken med en liten digital klokke, kasettholderen kan byttes ut med en slik ting du kan sette fra den en 0.5 liters flaske i. Blir også en del penere viss du kjøper deg midtarmlene. :P

Det burde jo gå ann og få tak i andre ting som evt passer på samme plassen. Har jo ikke verdens største askebeger heller i bilen. Sitter litt dumt til også!!

Du røyker vel ikke i din kjære bil? :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He.he! Hender innimellom jeg tar en liten røyk i den desverre. Ihvertfall visst det er kaldt ute. Men ikke uten full gjennomlufting.

Har allerede midtarmlene i skinn! Eller "fake" skinn da! Tenkte om det funka med et lite oppbevaringsrom under der.. ¨

Har ikke BMW noe orginal greier også kanskje. Har sett flere som har det litt anderledes enn meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...