Ducati Skrevet Januar 8, 2005 Share Skrevet Januar 8, 2005 Noen som selger motor til E28? Kjøper ikke mindre motor en 2.8L! er også interisert i å kjøpe hjerne til en bmw 633. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Januar 9, 2005 Share Skrevet Januar 9, 2005 åssen girkasse har du da? har en bekjent som skal selge 3,5, men da må du ha mulighet til sensora til girkassa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ducati Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2005 Er litt usikker men kan finne ut av det. hvor mye skal han selge motoren for og hvor i landet står den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Januar 9, 2005 Share Skrevet Januar 9, 2005 pris kan jeg finne ut, står i ålesund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ducati Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2005 Har vanlig manuel kasse, men hvilken sensor er det snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Januar 9, 2005 Share Skrevet Januar 9, 2005 på 3,5 sitter der 2 sensora som føler på turtall å posisjon. står bak toppen omtrent, litt til høgre.. kun motronic bila som har desse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ducati Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2005 ok.. men finn ut av pris på motoren så er jeg ganske interisert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Midrag Skrevet Januar 11, 2005 Share Skrevet Januar 11, 2005 På 3,5l til E28 er det ikke sensorer til girkassa, det er kun til E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Januar 11, 2005 Share Skrevet Januar 11, 2005 phø! motronic på de jeg har vert borti ihvertfall.. med sensora!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Midrag Skrevet Januar 11, 2005 Share Skrevet Januar 11, 2005 M30/B35 motoren har ikke disse sensorene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ducati Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2005 Men få snakket med han fyren som har denne motoren da! trenger mer info om den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Januar 11, 2005 Share Skrevet Januar 11, 2005 du har pm ducati, ring å snakk med han! da får du vite det du trenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Januar 12, 2005 Share Skrevet Januar 12, 2005 snakka med han? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LTF Skrevet Januar 12, 2005 Share Skrevet Januar 12, 2005 Hei Jeg vet om en E23, 728 komplett bil med rust, automatkasse står i vestfold til salgs. Bilen er registrert. Lars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå